بانک-بیمه-بورس

بیمه دی پیشرو در ارائه خدمات جدید بیمه ای

بیمه دی در سال های اخیر توانسته با ارائه خدمات نوین بیمه ای ، جایگاه ممتازی را دربین سایر شرکت های بیمه ای به خود اختصاص دهد و در این مدت کوتاه به شرکتی پیشرو تبدیل شود .

 

در بیمه دی همواره سعی شده است تا نیاز و خواسته مشتری در اولویت باشد و در راستای هدف سازمان ” پدیده محبوب مشتریان”خدمات و محصوالت متنوعی ارائه شود که ضمن تامین نیاز مشتری، تمایز و برتری نیز برای وی ایجاد نماید، به عبارتی تلاش کردیم طراحی محصول را براساس نگاه از بیرون به درون شرکت منتقل کنیم و خواسته و نیازهای جدید جامعه و مشتریان براساس تغییرات و ریسک های نوظهور مبنای طراحی محصول در شرکت قرار گیرد. براین اساس در حال حاضر بالغ بر 15 محصول متنوع بیمه ای در سبد محصوالت بیمه دی وجود دارد که متناسب با نیاز افراد و سازمان ها قابل ارائه می باشند از جمله می توان به بیمه نامه “مستمری پیشامد” و”عمر با برگشت حق بیمه”، اشاره نمود که مشابه آن در شرکت های دیگربیمه ای وجود ندارد.

بیمه دی به عنوان اولین شرکت بیمه ای در صنعت بیمه کشور اقدام به طراحی و ارایه بیمه نامه مستمری تحت عنوان”مستمری مانا” نموده است و در دو نوع مادام العمر و مدت معین درحال ارایه خدمت به هموطنان عزیز می باشد. همنچنین محصول جدید دیگر بیمه دی تحت عنوان ” بیمه کرونا” طی یک ماه گذشته به بازارعرضه شد. در این بیمه نامه سعی شده با توجه به سن بیمه شده و ریسک محیط شغلی، ارزیابی صحیحی از ریسک صورت پذیرد. بیمه دی با توجه به مسولیت اجتماعی خود ، محصول جدید دیگری نیز تحت عنوان ” بیمه نامه جان بخش” جهت دارندگان کارت اهدا عضو طراحی نموده است که به زودی به بازار عرضه خواهد شد.از جمله بیمه نامه های دیگری که قابل ارایه است میتوان به بیمه نامه مسئولیت انفرادی، درمان انفرادی، درمان خانواده اشاره نمود. همچنین چندین محصول جدید و بسیار متمایز نیز با توجه به مطالعات انجام شده و جهت پوشش نیاز جامعه در حال طراحی است که اطلاعات آن به محض اخذ مجوزهای مربوطه عمومی خواهد شد.
محمدرضا کشاورز
مدیرعامل شرکت بیمه دی

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=56806
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن