بانک-بیمه-بورس

بیمه دی توسعه خدمات را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است

مدیرعامل بیمه دی در سفر به هرمزگان به منظور بررسی نحوه خدمات رسانی و اجرای قرارداد درمان تکمیلی ایثارگران و خانواده معزز شهدا با عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش تفاهم آنلاین، محمدرضا کشاورز در این نشست گفت: خدمت به خانواده معزز شهدا و ایثارگران یک افتخار بزرگ است و رسیدگی به مسائل آن ها علاوه بر اینکه فضیلت بزرگی به شمارمی رود یک وظیفه شرعی و عرفی است. وی با قدردانی از همراهی و تعامل صمیمی مجموعه بنیاد شهید در استان ها، گفت: برای بهبود مشکلاتی که وجود دارد همچنان نیازمند هم اندیشی و همراهی هستیم تا انشاءالله بیش از پیش شاهد پیشرفت در فعالیت‌ها باشیم. مدیرعامل بیمه دی در ادامه گفت: امیدواریم با همکاری، همراهی و تلاش مضاعف بتوانیم کیفیت خدمات رسانی را بالا ببریم و خدمات ارزنده تری به جامعه شاهد و ایثارگران ارائه دهیم.
مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان نیز در دیدار، ضمن تشکر از تلاش‌های صورت گرفته بیمه دی در خصوص رفع مشکلات درمان ایثارگران افزود: با اجرای قوانین و مقررات و تلاش های شبانه‌روزی متولیان مربوطه، مشکلات به حداقل رسیده است. عطا ناوکی تصریح کرد: اگر همه دستگاه هایی که در این زمینه خدمات رسانی می کنند، قوانین خدمات دهی به جامعه شاهد و ایثارگر را شفاف و دقیق بدانند، بی شک با آگاهی بیشتری خدمات ارائه می دهند. وی درادامه مسائل مربوط به درمان خانواده شهدا و ایثارگران را جزو اولویت‌های مهم بنیاد شهید دانست و گفت: باید به نیروهای انسانی آموزش لازم داده شود تا بتوانند به نحو شایسته‌ ای خدمت کنند.
مدیرعامل بیمه دی همچنین درحاشیه این دیدار در گفتگو با خبرنگارما، با بیان اینکه بیمه دی چهارمین سال متوالی است که طرح جبران را به منظور خدمات رسانی تکمیلی در حوزه درمان به خانواده شهدا و جامعه ایثارگران اجرایی می کند، گفت: در دیدارهای استانی بیشتر به دنبال شناسایی و احصاء نقاط قابل بهبود هستیم و اگر خدماتی نیازمند ارتقاء باشد ، فرآیند اجرایی لازم به سرعت برای آن تعریف و در دستور کار قرار می گیرد.
وی افزود: تسهیلات ویژه‌ای به بیمه شدگان خاص این قرارداد ارائه می شود که راه اندازی سامانه مشاوره پزشکی تلفنی همزمان با شیوع بیماری کرونا برای گروه های خاص بیمه شدگان از شامل جانبازان ۷۰درصد و شیمیایی حاد و متوسط و پایش سلامت والدین معزز شهدا و جانبازان ۷۰ درصد از لحاظ ریسک ابتلا به کرونا، از جمله خدماتی است که به صورت ویژه ارائه می شود.
کشاورز تصریح کرد: در سامانه درمان بیمه دی، مشتریان سطح بندی می شوند و خدمات ویژه از قبیل تسریع پرداخت خسارت، دریافت پوشش های بیشتر، حذف صف انتظار در مراکز درمانی برای پذیرش و ارائه خدمات ویژه در مراکز درمانی به این گروه ها مد نظر قرار گرفته است.
مدیرعامل بیمه دی با بیان اینکه این شرکت بیمه ای همواره در ارائه محصولات مبتنی بر نیاز روز پیشگام و پیشقدم بوده است، بیان داشت: بیمه دی با نگاه به بیرون و توجه به نیازهای مشتریان، این نیازها را در قالب محصولات جدید بیمه ای طراحی و ارائه می کند.
وی افزود: بیمه دی یکی از شرکت هایی بود که از اوایل شیوع کرونا، بیمه کرونا را طراحی کرد و با تبلیغاتی که انجام دادیم خوشبختانه توانستیم فروش نسبتا مناسبی داشته باشیم و در زمینه سایر رشته ها هم همواره با همین نگاه تلاش کردیم که محصولاتی را طراحی کنیم که بتواند منطبق با نیاز مشتری باشد.
مدیرعامل بیمه دی همچنین از طراحی چند محصول جدید بیمه ای خبر داد و گفت: مجوز بخشی از این محصولات از بیمه مرکزی گرفته شده و به‌زودی اطلاع رسانی لازم در این خصوص انجام خواهد شد و بیمه دی به‌عنوان یکی از معدود شرکت هایی است که مجوز بیمه مسئولیت فردی را از بیمه مرکزی دریافت کرده است.
وی با اشاره به ضرورت ارائه خدمات به مشتریان بر بستر الکترونیک، تصریح کرد: ارائه خدمات در بستر دیجیتال و الکترونیک در شرایط فعلی یک انتخاب نیست بلکه یک الزام است و به دلیل شرایط شیوع کرونا که رفتار و سبک زندگی‌ها را به نوعی تغییر داده و همچنین تمایل مردم برای بهره مند شدن از خدمات در حوزه دیجیتال، تلاش ما این بوده است که خدمات و محصولات خود را بر بستر الکترونیکی ارائه بدهیم.
کشاورز، عنوان کرد: به همین منظور سامانه جدید خدمات الکترونیک بیمه دی به تازگی رونمایی شد که بر این اساس فرآیند صدور بیمه نامه ها تسریع پیدا می کند و همچنین امکان ارسال مستندات از طریق این سامانه به منظور جبران خسارت مربوط به بیمه بدنه خودرو از سوی بیمه گذاران فراهم شده است.
مدیرعامل شرکت بیمه دی با بیان اینکه در حال حاضر سرمایه ثبت شده این شرکت 250 میلیارد تومان است، گفت: برای افزایش سرمایه از دو محل تجدید ارزیابی دارایی‌های ثابت و بخشی دیگر از محل سودی که در مجمع تقسیم شده به عنوان آورده نقدی اقدام خواهیم کرد وانشاالله مجموع سرمایه شرکت به 750میلیارد تومان خواهد رسید. وی تصریح کرد: این افزایش سرمایه پس از طی تشریفات قانونی صورت خواهد گرفت.
کشاورز، برنامه محوری را اولویت اصلی راهبری این شرکت عنوان کرد و گفت: به دلیل برنامه ریزی مناسب در سال های اخیر، بیمه دی توانسته است توفیقات خوبی در حوزه های مختلف داشته باشد که کسب رتبه نخست طی دو سال متولی در زمینه بهره وری کل عوامل، کسب رتبه نخست سودآورترین شرکت بیمه ای در سال 98 و با توجه به حجم سررمایه گذاری، از جمله توفیقات دو سال اخیر توسط شرکت بیمه دی است.
وی اظهار داشت: در زمینه جلب رضایت مشتریان در همایشی که به همت اتاق بازرگانی ایران برگزار شده بود، تندیس مندی مشتریان به بیمه دی اهداء شد.
مدیرعامل بیمه دی، تحول در حوزه دیجیتال برای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان را یکی از راهبردهای اساسی و مهم این شرکت برشمرد و تصریح کرد: راه اندازی مرکز ارتباط برای پاسخگویی شبانه روزی به بیمه گذاران و بیمه شدگان، راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی ، راه اندازی سامانه جدید خدمات الکترونیکی بیمه دی و اپلیکیشن بیمه ای، از جمله اقداماتی است که در راستای تحقق این راهبرد و ایجاد راه دسترسی آسان مشتریان و بیمه گذاران با محصولات بیمه دی و ارائه مشاوره های لازم به آنان انجام شده است.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=64052
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن