بانک-بیمه-بورس

بیمه البرز پیشگام در توسعه بیمه های زندگی است

مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره بیمه البرز در همایش آموزشی طرح شوکا که با حضور روسای شعب، نمايندگان فروش و کارگزاران دو استان تهران و البرز این شرکت برگزار شد، گفت: شبکه فروش پرتلاش و توانمند این بیمه می تواند به عنوان بازوی اجرایی و خط مقدم فروش در نقش آفرینی جدید آن که همانا توسعه فروش بیمه های زندگی است، خودرا به معنای واقعی به مرحله ظهور برساند.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین ، موسی رضایی با تاکید بر لزوم هوشمندسازی فرآیندهای بیمه گری گفت: بیمه البرز برند معتبر، خوشنام و معتبری است و تمایزهای زیادی به لحاظ سرمایه، دانش فنی  و استفاده از فناوری اطلاعات دارد که امید است با هوشمندسازی شرکت تا پایان سال جاری به این برتری ها افزوده شود و بیش از گذشته در صنعت بیمه کشور بدرخشد.

وی کوتاه مدت بودن بیمه نامه شوکا و بهره مندی بیمه گزار از تسهیلات قرض الحسنه برای خرید این بیمه نامه را از مزایای طرح شوکا نام برد و خبر داد: برای نمایندگان فروشی که در عرضه طرح شوکا خلاقیت داشته و موفق عمل کنند طرح های تشویقی زیادی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل بیمه البرز با بیان این که توسعه فروش بیمه های خرد تمامی ذینفعان شرکت را منتفع می سازد خطاب به شبکه فروش گفت:  مشتریان رضايتمند، خود مُبلغ خوبی برای شرکت خواهند بود پس باید جلب رضایت مشتری را در سرلوحه فعالیت خود قرار دهید.

موسی رضایی همچنین به حضور بیمه البرز در بازارهای بین المللی اشاره کرد و گفت: بیمه البرز قبلا به عنوان راهبرشرکت های بیمه در بازار روسیه حضور داشته و هم اکنون نیز به عنوان راهبر شرکت های بیمه ایرانی با همکاری یک شرکت بیمه سوری درصدد تاسیس شرکت بیمه مشترک ایرانی سوری به منظور حمایت از سرمایه گذاران ایرانی در این کشور است که به زودی کار خود را آغاز خواهد کرد.

وی به توانگری مالی بیمه البرز اشاره و بر لزوم پرداخت دقیق و سریع خسارت تاکید کرد و هوشمندسازی فرآیند پرداخت خسارت را  عاملی برای افزایش شفافیت و جلوگیری از تخلفات دانست.در ادامه این همایش با حضور مدیرعامل و تعدادی از مدیران ستادي آن از نمایندگان برتر این شرکت در دو استان تهران و البرز با اهدای لوح قدردانی شد.

در همایش آموزشی طرح شوکا استان های تهران و البرز، امیر سلطانی مقیم، مدیر توسعه بازار بیمه البرز نیز ضمن تشریح ویژگی های این طرح و پاسخ به سوالات نمایندگان فروش، فرآیند صدور این محصول را  به طور کامل آموزش داد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=94826
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن