بانک-بیمه-بورس

بیمه البرز در مسیر جهش تولید با مشارکت مردم

آئین امضا تفاهم نامه همکاری بیمه البرز با شرکت سرمایه گذاری سیگلو در قالب بیمه های زندگی پروژه محور و با موضوع احداث پتروشیمی سیگلو برگزار شد.

به گزارش تفاهم آنلاین ، مدیرعامل بیمه البرز در این مراسم با اشاره به لزوم برنامه ریزی و اجرای طرح های نوین بیمه ای در راستای تحقق شعار سال گفت: بیمه های زندگی پروژه محور نقش بسزایی در جهش تولید آن هم با مشارکت مردم دارد که از جمله ویژگی های آن می توان به سرمایه گذاری با بازدهی اقتصادی بالا،ایجاد بستر سرمایه گذاری امن و تضمین شده، پرداخت سود مشارکت در منافع مازاد بر سود تضمین شده، مولد سازی منابع خرد بیمه گذاران، بهره مندی بیمه گذاران از پوشش های بیمه ای، خنثی نمودن آثار تورمی و رونق تولید نام برد.


موسی رضائی میرقائد اجرای طرح هایی همچون پالایشگاه های کوچک مقیاس، پتروشیمی، حوزه بازیافت زباله و انرژی های پاک با تامین مالی از محل بیمه نامه های زندگی را در دستورکار بیمه البرز دانست و افزود: در این طرح با جمع آوری منابع مالی خرد بیمه گذاران و سرمایه گذاری آن در بخش های اقتصادی سود ده، گامی بزرگ در رشد اقتصادی مناطق مختلف کشور برداشته می شود که امضا تفاهم نامه احداث پالایشگاه مسجد سلیمان با ارزش سرمایه گذاری 120 میلیون یورویی نیز در همین راستا بود.
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سیگلو نیز در این آئین، طرح بیمه های زندگی پروژه محور بیمه البرز را اقدامی منحصر به فرد و نوین دانست و گفت: اجرای چنین طرح هایی به مبارزه با خام فروشی و تقویت زنجیره تولید کمک شایانی می کند و نتیجه آن، اقتصاد پایدار است.
در پایان مراسم اصحاب رسانه سؤالات خود را درخصوص جزئیات تفاهم نامه فی مابین مطرح نمودند و مدیران عامل شرکت های بیمه البرز و سرمایه گذاری سیگلو به آن پاسخ دادند.
در طرح بیمه های زندگی پروژه محورعلاوه بر اشتغال زایی و کارآفرینی در مناطق مختلف کشور، بیمه گذاران، سهامدارطرح ها و پروژه های مینی پالایشگاهی می شوند و از محل بازگشت سرمایه بیمه عمر، منتفع خواهند شد.
پروژه پتروشیمی کوچک مقیاس نفتی لامرد استان فارس از پروژه های قابل توجهی است که با ارزش سرمایه گذاری 277 میلیون یورویی و با نرخ بازگشت سرمایه 40 درصدی قابلیت بالایی در سرمایه گذاری دارد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=105378
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن