بانک-بیمه-بورس

بیمه آسیا و سازمان امور مالیاتی کشور، قرارداد بیمه ای منعقد کردند

بیمه آسیا، کارکنان سازمان امور مالیاتی را در سراسر کشور تحت پوشش بیمه های درمان و سایر پوشش های  بیمه اموال و اشخاص قرار داد.

به گزارش تفاهم آنلاین، با حضور مسعود بادین نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه­ آسیا، اعضای هیأت مدیره، معاونان مدیرعامل و تنی چند از مدیران این شرکت، قرارداد بیمه تکمیل درمان کارکنان سازمان مالیاتی کشور به امضا رسید.

بنا بر این گزارش، در این مراسم که با حضور دکتر جنتی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مالیاتی کشور و مدیران ارشد این سازمان برگزار شد، آقای جنتی ضمن اعلام رضایت کامل پرسنل این سازمان از خدمات بیمه آسیا در سال های گذشته، از شروع همکاری­ های مجدد ابراز خرسندی کرد.در این مراسم، مدیرعامل بیمه­ آسیا نیز با تأکید بر اینکه بیمه­ آسیا به عنوان شرکتی توانمند و فنی در صنعت بیمه شناخته می­ شود، اظهار امیدواری کرد، این همکاری بین دو سازمان بزرگ و شناخته شده، الگوی مناسبی برای تعاملات بیمه ای در کشور باشد.

گفتنی است، بر اساس قرارداد فی ما بین بیمه­ آسیا و گمرک ایران، قریب به 30 هزار نفر از پرسنل این سازمان تحت پوشش بیمه تکمیل درمان  و سایر پوشش های بیمه ای اموال و اشخاص بیمه آسیا قرار می ­گیرند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=44236
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن