بانک-بیمه-بورس

بهینه‌سازی پرتفوی بیمه نوین در سه ماه نخست سال جاری

شرکت بیمه نوین در فصل بهار سال جاری با اعمال سیاست اصلاح و بهینه‌سازی پرتفوی و ارتقای عملکرد شبکه فروش خود، رشد ٨١ درصدی را در حق بیمه تولیدی خود تجربه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل بیمه نوین، این شرکت در این دوره سه ماهه حق بیمه تولیدی خود را به ٤.١٧٤.١٧٢ میلیون ریال رساند که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ٨١ درصد رشد داشته است.
بر اساس این گزارش، بالاترین سهم پرتفوی بیمه نوین در این دوره سه ماهه متعلق به رشته بیمه­‌های  زندگی با ٣٠ درصد، آتش‌سوزی با ١٨ درصد، ثالث با ١٧ درصد و درمان با ١٣ درصد بوده که بر این اساس مهم ­ترین تغییرات مثبت عملکرد بیمه‌گری این شرکت در این دوره، که نشان از بهینه‌سازی ترکیب سبد پرتفوی بیمه­‌ای دارد، ، افزایش سهم رشته­ های بیمه آتش سوزی و بیمه های زندگی و نیز کاهش سهم رشته درمان نسبت به دوره مشابه سال گذشته است.

همچنین بر اساس گزارش‌­های مالی منتشر شده، شرکت بیمه نوین توانست با مدیریت ریسک مناسب خود نسبت خسارت به حق بیمه تولیدی را از ٤٩ درصد در پایان بهار سال گذشته، به ٣٨ درصد در سه ماه نخست سال جاری رسانده و بدین ترتیب کاهش مثبت ١١ درصدی را در نسبت خسارت خود به دست آورد.

همچنین در خردادماه امسال، بیمه نوین  ١.٨٢١.٢٧٤ میلیون ریال فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ٩٩ درصد رشد را نشان می‌دهد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=72712
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن