صنعت-معدن-تجارت

بهره برداری از دو شرکت حمل و نقل بزرگ مقیاس هوشمند جاده‌ای کالا

در جریان برگزاری آنلاین مراسم گرامیداشت هفته حمل‌ونقل، رانندگان و  راهداری با حضور وزیر راه و شهرسازی دو شرکت حمل‌ونقل بزرگ مقیاس هوشمند جاده‌ای کالا به بهره‌برداری رسید.

به گزارش تفاهم آنلاین، هدف از تشکیل و بهره‌برداری از دو شرکت حمل‌ونقل بزرگ مقیاس هوشمند جاده‌ای کالا می‌توان به افزایش بهره‌وری و تسریع در چرخه حمل کالا، استفاده از ظرفیت‌های کشور در حوزه فناوری اطلاعات و هوشمند سازی فرایند حمل کالا اشاره کرد.
بهره‌برداری از مرکز مدیریت و کنترل هوشمند ناوگان جاده‌ای، الزام به پرداخت الکترونیک کرایه راننده به مجرد رسید شدن کالا در مقصد، افزایش میزان عملکرد و بهره‌وری ناوگان به کار گرفته‌شده توسط شرکت، کاهش واسطه‌گری و دلالی در حمل‌ونقل کالا، سهولت دسترسی رانندگان به صاحبان کالا از طریق این شرکت، کاهش بروکراسی اداری، وسعت عمل بیشتر نسبت به شرکت‌های سراسری موجود و تقویت فعالیت لجستیک در حمل‌ونقل نیز مزایای این تشکیل این شرکت‌ها به شمار می رود.
شایان‌ذکر است تمامی شرکت‌های حمل‌ونقل با پروانه فعالیت حمل‌ونقل سراسری می‌توانند از طریق اخذ مجوز توأمان بازارگاه الکترونیکی حمل بار و احراز سایر شرایط دستورالعمل یادشده مجوز فعالیت حمل‌ونقل هوشمند اخذ نمایند.
لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=57719
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن