اجتماعی

بهره‌برداری از 29 پروژه سازمان تامین اجتماعی در 11 استان کشور با اعتبار 43 میلیارد تومان

به گزارش تفاهم‌آنلاین، برای بهره برداری از این 29 پروژه درمانی حدود 43 میلیارد تومان هزینه شده است.

در استان اردبیل، ارتقای هتلینگ بخش بستری مردان بیمارستان پارس آباد، ایجاد پارکینگ و محوطه سازی و تعمیرات اساسی و بازسازی 2 بلوک (شامل 4 واحد) منازل سازمانی در بیمارستان سبلان اردبیل افتتاح می شود.

بخش آنژیوگرافی بیمارستان دکتر شریعتی اصفهان، مرکز تصویربرداری و پدبالگرد در بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) نجف آباد و بهسازی و استانداردسازی واحدهای آزمایشگاه و واحدهای درمانگاهی پلی کلینیک شهید کمال پور اصفهان از پروژه های سازمان تامین اجتماعی در استان اصفهان است که در ایام هفته تامین اجتماعی به بهره برداری می رسد.

در استان تهران، سه پروژه درمانی در ایام هفته تامین اجتماعی بهره برداری می شود که شامل بازسازی کامل بخش ارتوپدی بیمارستان شهید دکتر فیاض بخش، بازسازی کامل بخش رادیولوژی بیمارستان شهید دکتر لواسانی و بازسازی کامل بخش اطفال بیمارستان معیری است.

بهره برداری از دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس بیمارستان زاهدان در استان سیستان وبلوچستان از پروژه هایی است که همزمان با ایام هفته تامین اجتماعی انجام می شود.

در استان فارس، در این ایام 2 پروژه رادیولوژی پلی کلینیک امام رضا(ع) لامرد و رادیولوژی پلی کلینیک پارسیان مرودشت به بهره برداری خواهد رسید.

استانداردسازی واحد بلوک زایشگاه بیمارستان دکتر غرضی سیرجان پروژه هفته تامین اجتماعی در استان کرمان است که در زیربنای 300 مترمربع احداث شده است.

دو پروژه سازمان تامین اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با هفته تامین اجتماعی افتتاح خواهد شد که شامل بخش تصویربرداری و برق اضطراری با تامین دیزل ژنراتور در درمانگاه تخصصی دهدشت است.

هتلینگ بخش داخلی بیمارستان حکیم جرجانی گرگان و دستگاه سی تی اسکن بیمارستان خاتم الانبیاء گنبدکاووس در هفته تامین اجتماعی در استان گلستان نیز در همین ایام مورد بهره برداری قرار می گیرد.

در استان لرستان، 4 پروژه استانداردسازی آشپزخانه (ارتقای سلامت غذایی)، ارتقای هتلینگ سه بخش بستری کودکان، داخلی زنان، داخلی مردان، دستگاه بن دانسیتومتر (تراکم استخوان) و رادیولوژی ستون سقفی در بیمارستان خرم آباد افتتاح می شود.

آماده سازی فضای فیزیکی کانترهای پذیرش در پلی کلینیک ولیعصر(عج) بندرعباس، درمانگاه بعثت بندرعباس، درمانگاه ولیعصر(عج) بندرلنگه، درمانگاه ولیعصر(عج) رودان و درمانگاه ولی عصر(عج) جاسک مطابق اصول ارگونومیک، پروژه های سازمان تامین اجتماعی در استان هرمزگان است که در ایام هفته تامین اجتماعی افتتاح می شود.

در استان همدان، نیز بازسازی کلی بخش جراحی زنان و زایمان بیمارستان دکتر غرضی ملایر و بخش اطفال بیمارستان آتیه به بهره برداری می رسد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=32838
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن