صنعت-معدن-تجارت

بهره‌برداری از 3 طرح صنعتی در استان البرز با حضور وزیر صمت

با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، 3 واحد تولیدی و صنعتی در استان البرز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش تفاهم آنلاین ، واحد صنعتی کامل دیزل، مجتمع فولاد و آلومینیوم امید ‌و شرک سبز گلشن تیراژه ۳ واحد صنعتی بودند که امروز سه‌شنبه و در جریان سفر یک روزه «عباس علی‌آبادی» وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان البرز، به بهره‌برداری رسیدند.

شرکت کامل دیزل تولیدکننده کشنده کامیون در شهرک صنعتی کوثر اشتهارد است که در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع با ظرفیت تولید سالانه ۷۵۰ دستگاه کامیون کشنده و اشتغال‌زایی مستقیم ۷۰ نفر توسط بخش خصوصی راه‌اندازی شد.برای ساخت و راه اندازی این واحد صنعتی پنج هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

بهره‌برداری از مجتمع تولید فولاد و آلومینیوم توسط وزیر صمت

مجتمع تولید فولاد و آلومینیوم امید البرز به‌عنوان دومین طرحی بود که در شهرک صنعتی اشتهارد به بهره‌برداری رسید.این کارخانه ظرفیت تولید سالانه بیش از ۳۲ هزار تن انواع فایل آلومینیومی را دارد و زمینی به مساحت ۲۴ هزار مترمربعی و با سرمایه ۱۷۲۰ میلیارد تومانی راه‌اندازی شد.محصولات این کارخانه برای بسته‌بندی صنایع غذایی و دارویی به کار می‌رود و برای ۲۵۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

وزیر صمت شرکت تولید ظروف بسته‌بندی را افتتاح کرد

افتتاح شرکت سبز گلشن تیراژه سومین طرح سومین برنامه وزیر در سفر به استان البرز بود. این واحد تولیدی ملزومات و ظروف بسته‌بندی محصولات آرایشی و بهداشتی را تولید می‌کند و برای احداث آن ۱۴۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است و اشتعال مستقیم ۲۳۰ را در پی دارد.

شهرستان اشتهارد دارای سه شهرک صنعتی با بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی است.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=104874
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن