صنعت-معدن-تجارت

بهترین کشورها برای کار جوشکاری کدامند؟ جوشکارها حتما بخوانند!

اگر تجربه بالایی در جوشکاری دارید و با انواع دستگاه‌های جوش و روش‌های مختلف برای جوش‌دادن متریال‌های گوناگون آشنا هستید، مطالعه این مطلب می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد. جوشکاری یکی از بهترین رشته‌های صنعتی است که کشورهای اروپایی و آسیایی فراوانی در این حوزه، با کمبود نیروی کار ماهر در آن روبه‌رو هستند. نیاز به تخصص در مباحث تئوری و عملی جوشکاری، باعث شده است تا این کار در کشورهای صنعتی درآمد بسیاری بالایی داشته باشد. بر همین اساس در این مطلب مهم‌ترین کشورهای صنعتی دنیا را به شما معرفی می‌کنیم که هر سال پذیرش بالایی برای جوشکاران ماهر دارند تا بتوانید با اخذ ویزای کاری، بهترین فرصت‌های شغلی جوشکاری را در این کشورها جست‌وجو کنید.

بهترین کشورها برای کار جوشکاری
کشورهای صنعتی بهشت جوشکاران برای مهاجرت هستند

افزایش کارخانه‌ها و رشد صنایع در کشورهای پیشرفته اروپایی، نیاز به نیروی کار ماهر در شاخه‌های فنی و صنعتی را افزایش داده است. بسیاری از این کشورها برای جبران کمبود نیروی کار داخلی، شرایط کاری مطلوبی را برای مهاجران در نظر می‌گیرند. جوشکاری یکی از مشاغلی است که به دلیل فقر نیروی ماهر و تنوع بالای مشاغل مورد نیاز، بسترهای ایمنی را برای یک شغل دائمی و درآمدزا در اختیار مهاجران قرار می‌دهد. شما می‌توانید برای جست‌وجوی فرصت‌های شغلی جوشکاری، کشورهای صنعتی را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهید.

اگر جوشکار هستید این کشورها نیازهای شغلی شما را برطرف می‌کنند

در میان انواع کشورهای اروپایی برخی کشورها، به دلیل دارا بودن کارخانه‌های بزرگ خودروسازی و صنایع فعال، در صدر کشورهای توسعه‌یافته قرار دارند. این کشورها برای پیشبر اهداف اقتصادی خود، به نیروهای کاری فراوانی نیاز دارند که جوشکاری یکی از پرتقاضاترین آن‌ها است. در ادامه شرایط کار در کشورهایی را بررسی می‌کنیم که می‌توانید برای کار جوشکاری در خارج از کشور روی فرصت‌های شغلی آن‌ها حساب ویژه‌ای باز کنید.

اتریش؛ کشوری با فرصت‌های شغلی متنوع

اگر جوشکار هستید اولین انتخاب برای مهاجرت و کار در کشوری خارجی، باید اتریش باشد. دولت‌مردان این کشور بر این موضوع باور دارند که هیچ دستگاه و تکنولوژی تازه‌سازی نمی‌تواند جای مهارت یک جوشکار را بگیرد. در سال‌های اخیر با افزایش سرانه درآمد اتریش و پیشرفت صادرات این کشور در صنایع فولاد و فلز، استقبال از پذیرش مهاجران خارجی برای جوشکاری افزایش پیدا کرده است.

اگر به‌عنوان جوشکار به اتریش مهاجرت کنید، باید حدود 40 ساعت در هفته کار کنید و متناسب با کاری که انجام می‌دهید، دستمزد مناسبی را نیز دریافت خواهید کرد. با توجه به هزینه‌های مناسب اتریش برای زندگی، دستمزد کار جوشکاری تمام نیازهای مالی شما برای زندگی در این کشور را بر طرف می‌کند. به‌طورکلی درآمد یک جوشکار در اتریش به‌صورت زیر است:

⦁    میانگین درآمد در هر ساعت: ۳۰ دلار
⦁    میانگین درآمد در هر سال: 60 هزار دلار

هلند؛ کشوری زیبا با فرصت‌های کاری بسیار برای جوشکاران

اگر با شنیدن نام هلند فقط به فکر لاله هلندی و صنعت گل این کشور افتادید، سخت در اشتباه هستید. در میان کشورهای اروپایی هلند از جمله کشورهایی است که تمرکز بالایی بر رشد صنایع خود دارد. تنوع کاری جوشکاری در هلند نسبت به اتریش کم‌تر است؛ اما باز هم فرصت‌های شغلی مناسبی را می‌توانید برای کارهای مرتبط با جوشکاری در این کشور پیدا کنید.
نکته مهم برای مهاجرت به هلند و کار در این کشور، تجربه کاری است. اگر تجربه بالایی در انجام محاسبات و اندازه‌گیری دارید، هلند همان مقصدی است که به دنبال آن هستید.

آلمان یک کشور صنعتی است که تنوع فرصت‌های شغلی آن شما را شگفت‌زده می‌کند

کارخانه‌های فعال و اقتصاد قدرتمند آلمان، این کشور را به یکی از اصلی‌ترین مقاصد مهاجرتی دنیا تبدیل کرده‌اند. جوشکارانی که در آلمان فعالیت می‌کنند، با انواعی از پیشنهادات و فرصت‌های شغلی روبه‌رو می‌شوند که میزان عرضه را بر تقاضا افزایش داده است. همین موضوع شرایط جذب نیروی کار ماهر خارجی در رشته جوشکاری در آلمان را سخت‌تر می‌کند.

دولت آلمان برای پذیرش مهاجران در رشته جوشکاری، شرط حداقل یکسال سابقه کار را الزامی می‌داند. شما برای کار در این کشور به‌عنوان یک جوشکار، باید به تجهیزات جوشکاری، ساخت قطعات و لوازم جانبی این رشته تسلط نسبی داشته باشید اگر مدرک فنی و حرفه‌ای دارید یا زبان آلمانی بلد هستید، احتمال پذیرش شما در فرصت‌های شغلی جوشکاری در این کشور بیشتر است. جدول زیر اطلاعات کاملی از میزان درآمد جوشکاران در آلمان در اختیار شما قرار می‌دهد.

میزان درآمد جوشکاران در آلمان

کانادا؛ مقصد محبوب جوشکاران ایرانی

جوشکاری در کانادا یکی از مشاغلی است که درآمد بسیار خوبی دارد. کارفرمایان کانادایی از افرادی استقبال می‌کنند که در زمینه‌های مختلف شغلی جوشکاری تجربه بالایی دارند. شما با مهاجرت با کانادا با طیف متنوعی از فرصت‌های شغلی روبه‌رو می‌شوید که بیشتر آن‌ها در کارخانه‌های ساخت ماشین‌آلات سنگین، تولید کشتی، کارخانه‌های تولید هواپیما و تولید سایر محصولات فلزی هستند. میانگین درآمد جوشکاران در بخش‌های مختلف کانادا با یکدیگر متفاوت است که برخی از این درآمدها عبارت‌اند از:

⦁    درآمد یک جوشکار در کلگری و آلبرتا در هر ساعت: نزدیک 38 دلار
⦁    درآمد یک جوشکار تجهیزات هوافضا در سال: از 30 هزار دلار تا 60 هزار دلار
⦁    درآمد یک جوشکار در مونترال و کبک در هر ساعت: ۱۸ دلار
⦁    درآمد یک جوشکار تجهیزات نظامی در سال: نزدیک 160 هزار دلار
⦁    درآمد یک جوشکار در سال: حدود ۴۰۰۰۰ دلار تا ۷۰۰۰۰ دلار
⦁    درآمد یک جوشکار لوله‌کشی صنعتی در سال: بین ۳۶۵۰۰۰ تا ۱۰۶۰۰۰ دلار
⦁    درآمد یک جوشکار زیر آب در سال: از ۵۵۰۰۰ دلار تا ۳۰۰ هزار دلار
⦁    درآمد بازرس جوشکاری: بیش از ۷۰ هزار دلار

هرمس اپلای برای ورود به بازار کار جهانی جوشکاری به شما کمک می‌کند

برای ورود به بازار کار جهانی جوشکاری باید با روش‌های اخذ ویزا آشنا باشید. برای ارائه خدمات در این زمینه هرمس اپلای کامل‌ترین مرجع تخصصی مهاجرت است. این مجموعه با ایجاد شرایطی مناسب برای مهاجرت جوشکارها، امکان حضور آن‌ها در کشورهای مهم صنعتی را از طریق اخذ ویزای کاری فراهم می‌کند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان مجرب هرمس اپلای، به سایت hermesapply.com مراجعه کنید.

 

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=96882
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن