گزارش

بهترین مدل دوربین هایک ویژن چیست؟

آیا تاکنون خریدار دوربین مداربسته بوده‌اید؟ تا به حال نام کمپانی‌های مطرح این زمینه را شنیده‌اید؟ تا چه اندازه با شرکتی چون هایک ویژن آشنایی دارید؟ دوربین‌های مداربسته یکی از دستیارهای قوی انسان در حوزه نظارت بر محیط هستند. شرکت هایک ویژن یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های این دوربین‌ها محسوب می‌شود؛ به‌طوری که فناوری به‌کاررفته در دوربین هایک ویژن، به خریدار اطمینان می‌بخشد. ما در این یادداشت به کیفیت تولیدات و لیست قیمت هایک ویژن خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

هایک ویژن؛ غول محصولات نظارتی

سال ۲۰۰۱، زمانی که کمپانی هایک ویژن کار خود را در زمینه دوربین‌های مداربسته شروع کرد، کمتر کسی این تصور را داشت که چندین سال بعد به غول این عرصه تبدیل شود. این کمپانی چینی فعالیت خود را رسماً در شهر هانگژو و ابتدا با سیستم‌های نظارت تصویری پایه‌گذاری کرد. هایک ویژن در ادامه توسعه فعالیت‌های خود به تولید انواع دوربین هایک ویژن، انواع دستگاه پشتیبانی dvr و nvr، دستگاه توزیع‌کننده، انواع لنز دوربین، دستگاه اینترکام، ماژول‌های امنیتی و… پرداخت.

از مهم‌ترین خصوصیات مربوط به شرکت هایک‌ ویژن، نوآوری و خلاقیت در طراحی و عرضه محصولات است. دوربین هایک ویژن و سایر تولیدات این کمپانی با به‌روزترین فناوری‌ها و تکنولوژی‌های جهانی ساخته می‌شوند و به همین علت، در بسیاری از کشورهای جهان شاهد نمایندگی هایک ویژن هستیم.

دیگر نکته بسیار مهم، طیف گسترده محصولات و تنوع در لیست قیمت هایک ویژن است؛ به طوری که از مکان های کوچکی مانند خانه تا کارخانه های بزرگ می توانند از محصولات آن استفاده نمایند. دوربین های آنالوگ توربو HD، دوربین های تحت شبکه، لوازم جانبی و… از محصولات پرفروش این برند هستند که دوربین های آن بسته به ویژگی هایش مانند نوع دوربین، قدرت ضبط دوربین 1، 2، 3 یا 5 مگاپیکسلی، قابلیت دید در شب، پشتیبانی از ضبط صدا و… قیمت های متفاوتی می توانند داشته باشند.

دسته‌بندی دوربین‌های مداربسته هایک ویژن

پیش‌تر گفتیم که محصولات هایک ویژن فراتر از سیستم‌های نظارتی صرف مانند دوربین مداربسته و دستگاه‌های پشتیبانی تصویر است، اما عمده شهرت این کمپانی به بخش تصویری و تولید انواع دوربین هایک ویژن اختصاص دارد. کیفیت دوربین‌ها و تنوع امکانات آن‌ها به حدی است که در سال ۲۰۱۵ الی ۲۰۱۷، این شرکت در صدر لیست پروفروش‌ترین‌های بازار جهانی قرار گرفت. به همین علت، در ادامه به معرفی دسته‌بندی لاین تولید سیستم‌های نظارتی هایک ویژن می‌پردازیم:

  • دوربین آنالوگ هایک ویژن

دوربین‌های آنالوگ آن‌هایی هستند که سیگنال‌های ویدیویی را به سیگنال‌ها و امواج آنالوگ تبدیل می‌کنند. این امواج تصاویر را بر روی دستگاه‌های پشتیبانی قرار می‌دهند و قابلیت دسترسی را برای کاربران فراهم خواهند کرد. سری‌های دوربین آنالوگ هایک ویژن با انواع لنزهای ثابت و متغیر و بدنه مقاوم بهترین گزینه برای نظارت بر محل موردنظر شما هستند.

  • دوربین تحت شبکه هایک ویژن

یکی از به‌روزترین و قوی‌ترین محصولات هایک ویژن، تولید دوربین تحت شبکه است. این دوربین‌ها به فناوری پیشرفته‌ای مجهز هستند که تصاویر را بدون آنکه به کامپیوتر نیاز باشد، درون خود پردازش کنند. مزایای این سری از دوربین‌های مداربسته هایک ویژن با قابلیت اتصال به شبکه، رزولوشن‌های بالا و دید در شب‌هایی با برد طولانی سبب شده است تا قدرت این کمپانی بیش از پیش تثبیت شود.

  • دوربین ptz هایک ویژن

دوربین گردان یا pan tilt zoom در زمره دوربین‌هایی هستند که قابلیت چرخش به تمام جهات را دارند. این دسته از سیستم‌های هایک ویژن نه تنها به جهات افقی و عمودی می‌چرخند، بلکه می‌توانند بر روی تصاویر زوم و بزرگ‌نمایی نیز داشته باشند. دوربین‌های گردان اغلب از نوع دام هستند و به همین علت، از باکیفیت‌ترین محصولات هایک ویژن به شمار می‌روند. دوربین های PTZ هایک ویژن، دارای قابلیت گردش در جهات مختلف هستند، به همین دلیل به دوربین های گردان، ptz می گویند. این دوربین‌ها از لحاظ شکل ظاهری بسیار شبیه به دوربین دام هایک ویژن هستند، اما پیشرفته‌تر از آن‌ها هستند و قابلیت‌های بیشتری دارند. دوربین اسپید دام هایک ویژن از پیشرفته‌ترین و گران‌ترین‌های این برند هستند، که به دلیل قابلیت چرخش tilt بالا (چرخش 360 درجه) و زوم، در محدوده های وسیع، مانند محوطه های بزرگ و کارخانجات، بسیار کاربردی هستند.

  • دوربین توربو اچ‌دی هایک ویژن

کمپانی هایک ویژن در جدیدترین سری دوربین‌های آنالوگ به تولید سری توربو اچ‌دی (turbo HD) پرداخته است. این سری از دوربین هایک ویژن درواقع به سیگنال‌هایی مخصوص مجهز هستند که از طریق آن‌ها، تصاویر به سمت دستگاه پشتیبانی یا دی‌وی‌آر هدایت می‌شوند. این دوربین‌ها نه‌تنها در لیست قیمت هایک ویژن مقرون‌به‌صرفه هستند بلکه فناوری‌های به‌روزتری نیز مانند متراژ دید در شب بیشتری را دارند.

  • دستگاه dvr هایک ویژن

انواع دستگاه dvr هایک ویژن که مخفف عبارت digital video recorder هستند، سیستم‌هایی برای پردازش و ذخیره‌سازی تصاویر دریافتی از دوربین‌ مداربسته به شمار می‌روند. این دستگاه‌ها با دریافت تصاویر آنالوگ و تبدیل آن‌ها به نمونه‌های دیجیتال، امکان پردازش و تنظیم آن‌ها را ایجاد می‌کنند. از طرفی نیز، تکنولوژی دی‌وی‌آر به سیستم آنالوگ اختصاص دارد و برای دوربین‌های تحت شبکه به کار نمی‌رود. تصاویر دوربین های مدار بسته از بستر کابل های کواکسیال به دستگاه DVR hikvision منتقل و در آنجا بر روی هارد یا هاردهایی که روی دی وی آر هایک ویژن نصب شده‌اند، ضبط می‌شود. در ادامه میخواهیم مهم ترین نکات در خصوص این دستگاه را مطرح کنیم.

  • دستگاه nvr هایک ویژن

دستگاه nvr که مخفف عبارت network video recorder است، تکنولوژی ذخیره‌سازی و مدیریت تصاویر دوربین‌های تحت شبکه به حساب می‌آیند. این دستگاه می‌تواند علاوه‌بر پردازش تصاویر از نظر رنگ، رزولوشن، اندازه و…، قابلیت‌هایی همچون شمارش افراد، امکان تشخیص چهره و عبور از خط، پخش زنده، تشخیص اعداد و ساپورت هارد اکسترنال را برای کاربران فراهم کند. اغلب شعب و نمایندگی هایک ویژن هر دو دستگاه dvr و nvr را ارائه می‌دهند.

بهترین مدل‌های دوربین هایک ویژن

هایک ویژن به‌عنوان یکی از قدرتمندترین کمپانی‌های حال حاضر جهان، خط تولیدی بزرگی را در حوزه دوربین مداربسته در اختیار دارد. در کنار تنوع دوربین‌ها، لیست قیمت هایک ویژن نیز بسیار مقرون‌به‌صرفه به حساب می‌آید. به همین علت، افراد می‌توانند هر نوع دوربینی را با هر بازه قیمتی خریداری کنند. در ادامه به معرفی ۵ دوربین محبوب و باکیفیت موجود در سایت و نمایندگی هایک ویژن می‌پردازیم:

  1. دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2143G2-I(S)

دوربین DS-2CD2143G2-I(S) در سری دوربین‌های تحت شبکه قرار می‌گیرد. این دوربین هایک ویژن یکی از باکیفیت‌ترین محصولات هایک ویژن است که در رده دوربین‌های دام با دوربین با لنز ثابت و ۴ مگاپیکسلی قرار دارد. میزان برق مصرفی این محصول تنها در حدود ۴ وات است؛ با این ویژگی یکی از به‌صرفه‌ترین دوربین‌ها برای مکان‌های داخلی و خارجی محسوب می‌شود. بدنه فلزی و مقاوم در کنار متراژ ۳۰ متری دید در شب از دیگر خصوصیات این دوربین به شمار می‌رود.

  1. دوربین مداربسته هایک ویژن DS-2CD1123G0E-I

اینجا هستیم تا یکی دیگر از دوربین‌های باکیفیت هایک ویژن را معرفی کنیم، سری DS-2CD1123G0E-I که در برابر هرگونه گردوغبار و ضربه مقاوم است. این محصول از زاویه ۹۸.۵ و ۷۹ درجه در کنار امکان اتصال میکروفون خارجی برخوردار است. از سوی دیگر، در رده دوربین‌های مجهز به استانداردهای جهانی IP67 و IK10 قرار می‌گیرد و رزولوشنی ۲ مگاپیکسلی با امکان افزایش کیفیت تصاویر نیز دارد.

  1. دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2143G0-I(S)

در سری بهترین کیفیت و لیست قیمت هایک ویژن نمی‌توان از مدل DS-2CD2143G0-I(S) غافل شد. دوربین دام با تکنولوژی آی‌پی یا تحت شبکه که با رزولوشن ۴ مگاپیکسلی در زمره شاخص‌ترین محصولات این کمپانی قرار دارد. این دوربین علاوه‌بر برد ۳۰ متری دید در شب، امکان فوکوس تصاویر را در فواصل ۲.۸، ۴، ۶ و ۸ میلی‌متری نیز ارائه می‌دهد. قابلیت WDR و مجهزبودن به سنسور CMOS از دیگر خصوصیات این دوربین به شمار می‌رود.

  1. دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE16D0T-IT1E

حال می‌خواهیم به یکی از برترین دوربین‌های سری بولت اشاره کنیم. مدل DS-2CE16D0T-IT1E با ظاهری مستطیلی‌شکل از فناوری آنالوگ برخوردار است. لنز ثابت این دوربین، رزولوشنی ۲ مگاپیکسلی دارد. محصول مذکور مجهز به استاندارد IP66 است و به همین علت، امکان مقاومت در برابر ضربه، رطوبت، فشار و گردوخاک نیز در این محصول وجود دارد.

از سوی دیگر، این دوربین مجهز به فناوری EXIR و برد دید در شب ۲۰ متری است. ارائه فایل‌ها با نویز کمتر در کنار تکنولوژی POC از دیگر خصوصیات این محصولِ سری بولت محسوب می‌شود. بنابراین، این دوربین جزو محبوب‌ترین دوربین‌ها در نمایندگی هایک ویژن به شمار برود.

  1. دوربین مداربسته هایک ویژن DS-2CE16D0T-IRE

شاید یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین محصول‌های موجود در لیست قیمت هایک ویژن مدل DS-2CE16D0T-IRE باشد. این مدل برپایه فناوری آنالوگ کار می‌کند، از دوربین ۲ مگاپیکسلی برخوردار است و امکان دید در شب را تا ۲۰ متر مربع فراهم خواهد کرد. مدل فوق در زمره سری‌های توربو اچ‌دی قرار دارد و به استاندارد IP66 نیز مجهز شده است.

تجربه کیفیت هایک ویژن را از خود دریغ نکنید!

کیفیت محصولات هایک ویژن بر کسی پوشیده نیست؛ زیرا اعتبارهای جهانی این برند خود را به اثبات رسانده است. از طرفی، با ملاحظه لیست قیمت هایک ویژن در مقایسه با سایر، به صرفه اقتصادی بسیار این برند پی خواهید برد. به همین دلیل، ما پیشنهاد می‌کنیم اگر خریدار سیستم‌های نظارتی هستید، ابتدا مشخصات محصول‌ها را ارزیابی کنید و متناسب با آنچه مدنظر دارید، محصول را برگزینید. تجربه کیفیت دوربین هایک ویژن (https://hikvision-cctv.com/) را نیز فراموش نکنید.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=82235
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن