گیلان

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شرکت گاز گیلان

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور سردار نعمتی از جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس و مدیرعامل و جمعی از پرسنل شرکت گاز استان گیلان در سالن همایش روابط عمومی شرکت برگزار شد.

به گزارش تفاهم آنلاین، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان سرافراز با جانفشانی و از خودگذشتگی سبب عزت و سربلندی ایران اسلامی شدند و جانفشانی این عزیزان موجب شد تا در پایان جنگ، با وجود حمایت های جهانی از صدام، یک وجب از خاک کشور به دست دشمن نیفتد.

مهندس حسین اکبر ادامه داد: هم اکنون تعدادی از همان ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، در سنگر شرکت گاز استان گیلان مشغول خدمت به مردم عزیز استان می باشند که نمود عینی آن مدیریت و مهار بحران برف سال گذشته می باشد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر جنگ کلاسیک جای خود را به جنگ اقتصادی و فرهنگی داده است و همه ما باید با همدلی و افزایش بصیرت و آگاهی در مقابل توطئه های استکبار جهانی مقاومت نماییم.

در ادامه سردار نعمتی از جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، به بیان رشادت ها و دستاوردهای رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی پرداخت.

وی با قدردانی از خدمات ارزشمند شرکت گاز در بحران برف سال های گذشته بیان نمود: اهمیت و ارزش کار یک مجموعه را می توان در بحران ها سنجید و پایداری جریان گاز مشترکین در بارش سنگین برف نشان از مدیریت توانمند و پرسنلی پرتلاش و وظیفه شناس دارد.

سردار نعمتی با برشمردن خطرات، بحران ها و مشکلات پیش روی انقلاب اسلامی اظهار داشت: استکبار جهانی از همان ابتدای انقلاب با تجهیز دشمنان داخلی برای نابودی انقلاب تلاش نمود و پس از شکست این نقشه با تجهیز صدام، جنگی هشت ساله را به ملت ایران تحمیل کرد.

وی با تشریح نحوه شکل گیری داعش و حمایت استکبار جهانی برای مقابله با انقلاب اسلامی بیان کرد: این توطئه خطرناک نیز در پایان با رشادت سردار سلیمانی و رزمندگان مدافع حرم ناکام ماند.

سردار نعمتی در پایان اظهار داشت: همه ما باید تلاش نماییم تا با همت، همدلی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری این انقلاب را به پیش برده و به صاحب اصلی آن یعنی حضرت مهدی (عج) برسانیم.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=47993
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن