بانک-بیمه-بورس

برگزاری دوره رایگان «اصول راه‌اندازی کسب‌وکار موفق» توسط بانک سامان

باشگاه مشتریان بانک سامان سامانیوم دوره رایگان «اصول راه‌اندازی کسب‌وکار موفق» را برگزار می‌کند.

به گزارش تفاهم آنلاین، با توجه به تغییرات ماهیتی کسب‌وکارها از بستر سنتی و حضوری به آنلاین، باشگاه مشتریان بانک سامان «سامانیوم»، برای آموزش و کمک به اشتغال‌زایی و همچنین توسعه کسب‌وکارها، دوره رایگان «اصول راه‌اندازی کسب‌وکار موفق» را برگزار می‌کند.
در این دوره آموزشی که توسط مهدی مومیوند مشاور مدیریت نوآوری و کسب‌وکارهای نوپا تدریس خواهد شد، شرکت‌کنندگان با ارائه مفاهیم کلیدی در بازطراحی محصول یا خدمت پیشنهادی کسب‌وکار آشنا می‌شوند و همچنین ابعاد نوآورانه 10 مدل کسب‌وکار الهام‌بخش بررسی خواهد شد. لازم به ذکر است که این دوره آموزشی روزهای دوشنبه و چهارشنبه 8 و 10 دی‌ماه سال جاری به‌صورت آنلاین از ساعت 16-18 و در بستر اسکای روم برگزار و در پایان به شرکت‌کنندگان گواهینامه پایان دوره اعطا خواهد شد.
علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره لازم است، از تاریخ 22 آذرماه تا 6 دی‌ماه اپلیکیشن سامانیوم را از کافه بازار یا گوگل پلی دانلود کرده و یا از طریق سایت بانک سامان، وارد سامانیوم شده و در این باشگاه عضو شوند و همچنین برای تکمیل عضویت خود، کارت‌بانکی خود را ثبت کنند. همچنین تمامی افراد پس از تکمیل عضویت خود و کسب امتیاز لازم، می‌توانند در سایت سامانیوم اقدام به ثبت‌نام در این دوره کنند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=57894
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن