گیلان

تشریح برنامه‌های برگزار شده اداره ورزش و جوانان گیلان در دهه فجر

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان ضمن عرض خدا قوت و خسته نباشید به جامعه ورزش و جوانان استان، برنامه‌های برگزار شده توسط این اداره را در دهه مبارک فجر امسال تشریح کرد.

به گزارش تفاهم آنلاین، مرتضی ورزلدوست اظهار داشت: هر ساله با شروع ایام سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ورزش و جوانان گیلان ضمن برگزاری برنامه‌های مختلف در حوزه فرهنگی و ورزشی به گرامیداشت این دهه مبارک می‌پرداخت، اما امسال با وجود ویروس کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده شکل و نوع برگزاری برنامه‌ها رنگ و بوی دیگری بر خود گرفت.

وی افزود: تلاش ورزش و جوانان استان بر این بود که سایه این ویروس منحوس باعث خمودگی جامعه ورزش و جوانان نگردد و با ایجاد تمهیداتی مسابقات ورزشی را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار کرد. در شروع این دهه مبارک و در روز ۱۲ بهمن ماه جامعه ورزش و جوانان استان با حضور در فرودگاه سردار جنگل رشت و اهدای گل به مسافران پرواز بصورت نمادین یاد و خاطره ورود خاطره انگیز و با شکوه امام راحل به ایران اسلامی را زنده نگاه داشتند و در ادامه همگام با ارگان‌های نظامی و انتظامی استان هیات موتورسواری و اتومبیلرانی و دوچرخه سواری نیز اقدام به برگزاری رژه کردند.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان ادامه داد: در حوزه ورزش ضمن برگزاری مسابقاتی همچون دوچرخه سواری، سوارکاری، وزنه برداری ،‌هاکی برای کارکنان اداره کل و همچنین برای اولین بار برگزار کننده مسابقات دواتلون قهرمانی آقایان بودیم و به زودی مسابقات قهرمانی این رشته برای بانوان نیز برگزار خواهد شد.

ورزلدوست گفت: همچنین در حوزه ورزش بانوان نیز ضمن برگزاری ۱۴۵ برنامه پیش بینی شده، موفق به برگزاری آنلاین مسابقات مادر و کودک و  ورزش در خانه و همچنین مسابقاتی در خانه‌های ورزش روستایی شدیم .

وی تصریح کرد: در حوزه  عمرانی نیز افتتاح و بهره برداری زمین چمن مصنوعی خودبچر ماسال و دو استخر بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۲۸میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و با مساحت ۳۴۵۰ متر مربع در شهرستان آستارا، انجام شد  و همچنین افتتاح و بهره برداری  پروژه‌های عمرانی دیگر همزمان با حضور مقام عالی وزارت ورزش و جوانان در گیلان در اسفندماه سال جاری انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: در حوزه فرهنگی ضمن برگزاری نمایشگاه عکس دستاورد‌های انقلاب اسلامی بصورت خیابانی، انتشار کلیپ‌ها و پوستر‌های این ایام در فضای مجازی و پویش نذر خون با همکاری سازمان انتقال خون اهدای خون قهرمانان و مربیان و جامعه ورزش را شاهد بودیم.

ورزلدوست افزود: در روز ۲۱ بهمن ماه نیز در همایشی با شکوه جامعه ورزش استان با حضور آیت ا… فلاحتی نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان و مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در ورزشگاه شهید عضدی گرد هم آمدند و با اجرای برنامه‌های ورزشی و فرهنگی این ایام مبارک را گرامی داشتند.

وی اظهار کرد: همچنین در روز ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نیز جامعه ورزش و جوانان همچون آحاد ملت شهید پرور استان گیلان و شهر رشت با حضور در فرودگاه سردار جنگل و حرکت به سطح شهر رژه موتوری و اتومبیلرانی  را بر پا کردند.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: در این ایام و با وجود محدودیت‌ها ی موجود تجربه ای جدید رقم خورد و حماسه‌ای متفاوت آفریده شد و جامعه ورزش و جوانان گیلان همچون تمامی ملت شریف ایران بار دیگر با امام و انقلابشان تجدید میثاقی دوباره داشتند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=64071
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن