خراسان جنوبی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی خبر داد:بررسی 176 طرح اقتصادی متقاضی دریافت تسهیلات تبصره 18

 

تفاهم آنلاین -خراسان جنوبی – رضا بهنام : معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی از بررسی 176 طرح اقتصادی متقاضی دریافت تسهیلات تبصره 18 خبر داد. جواد اشرفی در کمیته استانی بند الف تبصره 18 قانون بودجه 1401، اظهار کرد: در این راستا دستگاه‌ های اجرایی و نهادهای حمایتی عاملیت دارند که تاکنون 176 طرح اقتصادی در کمیته کارشناسی و استانی بررسی و مصوب شده اند.
وی با اشاره به اینکه این طرح‌ها برای دریافت تسهیلات به بانک‌ های عامل معرفی شده اند، ادامه داد: در مرحله اول ابلاغ اعتبارات بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1401، تاکنون حدود 260 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است و در گام بعدی اوراق خزانه‌ در اختیار بانک‌های عامل قرار خواهد گرفت که با منابع بانکی ادغام شود و بتوانیم در اختیار سرمایه‌گذاران و طرح‌های نیمه‌تمام استان قرار دهیم.
معاون استاندار گفت: طرح‌هایی که به کمیته استانی واصل شده، فرآیند بررسی خود را در کمیته تخصصی سازمان‌های مربوطه طی کرده اند.
اشرفی ادامه داد: درخصوص تعدادی از طرح‌ها اعضای کمیته استانی ملاحظاتی دارند لذا برای نظارت میدانی جهت میزان تحقق و پیشگیری از انحراف طرح توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگشت می‌کند تا اعتبارات در محل خودش هزینه شود.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=98786
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن