علمی و تکنولوژی

برای دریافت خدمات نصب و راه اندازی شبکه به کجا مراجعه کنیم؟

 

خدمات نصب و راه اندازی شبکه بسیار وسیع و گسترده است و به قسمت های مختلفی تقسیم بندی می شود. اصلی ترین مزایای نصب و راه اندازی شبکه ، آینده نگری و رشد و توسعه یک شرکت است که سبب می شود هزینه های مالی آن را نیز به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

همچنین دقت در نصب و راه اندازی شبکه احتمال بروز خطا را تا هم جای ممکن کاهش می دهد و این موضوع، ادامه فعالیت یک شرکت را هموار تر می سازد.

خدمات نصب و راه اندازی شبکه شامل چه خدماتی است؟

خدمات نصب و راه اندازی شبکه شامل چه خدماتی است؟

نصب و راه اندازی شبکه بسیار متنوع است و به نوع فعالیت و وضعیت شرکت مورد نظر بستگی دارد. اما به طور کلی خدمات نصب و راه اندازی شامل موارد زیر می باشد :

1- خدمات راه اندازی پسیو شبکه

پسیو شبکه همچون پی و اسکلت یک ساختمان می باشد که اگر به طور استاندارد طراحی و اجرا شود خیال شما را از بابت پایداری شبکه راحت می سازد. از طرفی هم انعطاف مجموعه را برای تغییرات در فعالیت های مختلف بالا می برد و مسیر را برای توسعه و پیشرفت هموارتر می سازد. در ادامه به مهم ترین خدمات پسیو شبکه اشاره خواهیم کرد:

  • خدمات آرایش رک سرور
  • خدمات داکت کشی و کابل کشی شبکه
  • خدمات کابل کشی برق، تلفن، اعلام حریق، دوربین

2- خدمات راه اندازی اکتیو شبکه

راه اندازی خدمات اکتیو شبکه زمانی نتیجه خوبی خواهد داشت که خدمات پسیو شبکه به درستی اجرا شده باشد. خدمات اکتیو شبکه نیز تنوع فوق العاده ای دارد.

3- خدمات امنیت شبکه

امروزه جلوگیری از نفوذ باج افزار ها و افراد غیر مجاز به اطلاعات یک مجموعه برای مدیران کسب و کار ها اهمیت زیادی پیدا کرده است. خدمات امنیت شبکه ایمن نت به واسطه خرید سخت افزار هایی نظیر فایروال و نرم افزار های امنیتی نظیر آنتی ویروس ها و تنظیم درست آن ها قابل اجرا می باشد و از مهم ترین خدماتی است که در شبکه نصب و راه اندازی انجام می شود.

4- خدمات راه اندازی و نصب مجازی سازی سرور

خدمات مجازی سازی سرور برای اکثر مجموعه ها قابل اجرا می باشد. از مزایای خدمات راه اندازی و نصب مجازی سازی می توان به کاهش تعداد سخت افزار ها، کاهش چند برابری فضای فیزیکی مورد نیاز و همچنین کاهش مصرف برق که خود سبب کاهش هزینه خرید UPS و دیگر هزینه های خرید سخت افزارهایی نظیر سوئیچ شبکه می شود، اشاره کرد. همچنین کنترل سرور های مجموعه را نیز برای ادمین شبکه ساده تر می کند و دسترسی کامل تری را برای کارشناس ایمن نت فراهم می سازد.

5- خدمات نصب و راه اندازی روتر در شبکه

ارتباط شعب و دفاتر در مجموعه ها به واسطه روتر ها نصب و راه اندازی می شوند، همچنین کنترل دیتاهای ورودی و خروجی به شبکه اینترنت نیز بر عهده روتر ها و سرویس فایروال بر روی آنها وابسته می باشد. ایمن نت روتر ها را به گونه ای در شبکه نصب و راه اندازی می کند که پایداری شبکه حفظ شود و ارتباطات با اختلال مواجه نشوند.

تجهیزات لازم برای نصب و راه اندازی خدمات اکتیو شبکه

تجهیزات لازم برای نصب و راه اندازی خدمات اکتیو شبکه

سرور

سرور ها در یک شبکه ی کامپیوتری وظیفه سرویس دادن به کاربران را بر عهده دارند و مرکزیت شبکه را تشکیل می دهند. سرویس های مهم یک شبکه عبارتند از:

  • سرویس مدیریتی کامپیوتر ها (Active Directory)
  • سرویس اشتراک گذاری فایل ها در شبکه
  • سرویس به اشتراک گذاری نرم افزار های چند کاربره مانند نرم افزار های مالی
  • سرویس مدیریت آنتی ویروس های شبکه

سوئیچ شبکه

اگر سوئیچ شبکه نبود عملا هیچ شبکه ای وجود نداشت، سوئیچ شبکه در واقع مانند مادربرد یک کامپیوتر می باشد و ارتباط تمامی قطعات به واسطه آن انجام می گیرد.

گارانتی خدمات نصب و راه اندازی شبکه ایمن نت

سرویس نصب و راه اندازی ایمن نت به صورت پیش فرض و در صورت نیاز کارفرما می تواند تا ۱ سال خدمات پشتیبانی شبکه را نیز دریافت نماید و با عقد قرارداد پشتیبانی شبکه امکان پذیر خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر می توانید به لینک https://www.imennet.net/ مراجعه فرمایید.

پشتیبانی شبکه

کارهایی که در پشتیبانی شبکه انجام می گیرد را شما می توانید در صفحه چک لیست پشتیبانی شبکه مشاهده نمایید و بدانید که چه خدماتی به شما ارائه می شود. همچنین برای اطلاع از هزینه های خدمات پشتیبانی شبکه و گارانتی خدمات نصب و راه اندازی، می توانید به صفحه تعرفه پشتیبانی شبکه مراجعه نمایید و عوامل تاثیر گذار بر قیمت ها را مشاهده کنید.

خدمات نصب و راه اندازی شبکه بسیار گسترده است و اگر بخواهیم زمان حدودی لازم برای نصب را بیان کنیم حدود 1 ماه می باشد.اما برای مجموعه هایی که کارشان را سریعتر شروع کنند، نصب و راه اندازی آنها یک تا دو هفته زمان می برد.

تعرفه خدمات شبکه

خدمات شبکه بخش های مختلفی دارد و هر بخش هم شامل موارد زیادی است و هر کدام قیمت مخصوص به خود دارند. ما در ادامه تعرفه خدمات شبکه را برای بخش های اکتیو و پسیو مجزا کرده ایم تا شما بتوانید بنابر نیاز خود صفحه مربوط به تعرفه خدمات اکتیو یا پسیو شبکه را باز کنید و جزئیات مربوط به همان خدمات را مشاهده نمایید.

دریافت مشاوره خدمات شبکه

در بسیاری از موارد مربوط به خدمات شبکه نیاز است تا از یک کارشناس و متخصص در این زمینه مشاوره دریافت کنید و برای سوالاتی که در ذهنتان ایجاد شده جواب درستی بیابید. کارشناسان مشاوره ایمن نت در این مسیر همراه شما هستند و شما می توانید به صورت تلفنی و به صورت رایگان از خدمات مشاوره شبکه بهره مند شوید. همچنین می توانید از کارشناسان فنی ما وقت مشاوره دریافت نمایید تا از شبکه شما بازدید کنند و تمامی ایراد ها و راهکارهای اصلاح شبکه را برای رفع مشکلات شما بازگو کنند. بازدید کارشناسان ما از وضعیت شبکه حداقل دو ساعت به طول می انجامد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا