گزارش

با وجود 48 هزارو 598 نماینده اختصاصی ، شبکه فروش بیمه پاسارگاد سرشار از زندگی

پرستو سهرابی پور

 

 

نگاه به گذشته و حال بیمه پاسارگاد از دریچه حق بیمه تولیدی به عنوان اصلی ترین شاخص ارزیابی عملکرد نشان می‌دهد این شرکت آمیخته با زندگی در 10 سال اخیر با تولید حدود ۲۲۶.۶ میلیون دلار حق بیمه در هر سال، حساب و کتاب موفقی داشته است. نگاه به گذشته و حال بیمه پاسارگاد از دریچه حق بیمه تولیدی به عنوان اصلی ترین شاخص ارزیابی عملکرد نشان می‌دهد این شرکت آمیخته با زندگی در ۱۰ سال اخیر با تولید حدود ۲۲۶.۶ میلیون دلار حق بیمه در هر سال، حساب و کتاب موفقی داشته است. شبکه فروش “بپاس” با دو بازوی شعب و نمایندگان در شروع سال جدید نیز موفق عمل کرده و با تولید یک هزارو ۶۸۸ میلیارد تومان حق بیمه در خرداد ماه سالجاری جمع درآمد خود از این محل را به ۴ هزارو ۴۴۴ میلیارد تومان رسانده که طی آن نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک هزار و ۳۱۲میلیارد تومان حق بیمه بیشتری بدست آورده است. مدیریت شبکه فروش با کارگردانی حرفه‌ای سناریوهای تدوین شده از جمله انواع تخفیف‌ها و تشویق‌های رشته‌های بیمه‌ای و چیدمان درست بازیگران عرصه فروش به خصوص در رشته بیمه زندگی ریل‌گذاری درستی داشته، اقدام مهمی که علاوه بر اطمینان بخشی به آینده این شرکت، خیال سهامداران را نیز راحت کرده است.

جغرافیای شبکه فروش پاسارگاد

برای شبکه فروش بیمه پاسارگاد تا اوایل تیر ماه سالجاری ۸۹ شعبه فعال در سراسر کشور ثبت شده که تهران، مازندران خراسان رضوی و آذربایجان شرقی به ترتیب با بیشترین شعبه، مرزهای گسترده‌تری در جغرافیای “بپاس” داشته اند. 53 هزار و ۸۲۳ نماینده روی دیگر شبکه فروش است که از این میان ۴۸ هزارو ۵۹۸ نفربا کد نمایندگی اختصاصی بیمه عمر هرچند در این بازار سخت فعال هستند اما با تبحر توانسته‌اند یک هزارو ۵۴۱ میلیارد تومان در سه ماهه سالجاری حق بیمه زندگی تولید کنند.

وقتی برای تقدیر

موفقیت شبکه فروش در سربلندی بیمه پاسارگاد مانند هر شرکت بیمه‌ای به حمایت‌ها و دیده شدن‌ها از سوی مدیران ارشد استوار است. رویداد «چهره‌های شاخص نوآوری در فروش بیمه‌های زندگی» یکی از همان ارج نهادن‌ها است که اردیبهشت ماه در برگزار شد. با توجه به اهمیت نوآوری و خلاقیت برای توسعه مهارت های ارتباطی در فروش و افزایش راندمان در نمایندگان فروش بیمه های عمر و تامین آتیه، این شرکت با همکاری پلنت اقدام به برگزاری رویداد فوق کرد. در این رویداد آثار ۱۹۵ نماینده نوآور به مرحله رقابت راه یافت و در نهایت پس از داوری صورت گرفته و بررسی مستندات ارائه شده ۲۰ شرکت کننده به عنوان نمایندگان نوآور در فروش بیمه‌های زندگی انتخاب شدند. بیمه پاسارگاد با توجه به اهمیت موضوع نوآوری در فروش و خلق راهکاری نو برای ارتقا توانمندی سازمان  فروش خود پای در این عرصه گذاشت و در این مجال معصوم ضمیری مدیر عامل این شرکت بر تحقق خواسته ها تاکید داشت. “ با همکاری سازمان فروش و بدنه شرکت هیچ هدف دست نیافتنی پیش روی ما نیست، هدف ما از فروش بیمه های عمر و تامین آتیه مکملی در کنار خدمات تأمین اجتماعی است و اهداف بلند مدت را دنبال می ‌کند. هدف از برگزاری این جشنواره قدردانی از سازمان فروش و درک جایگاه عملکردی آنهاست. سازمان فروش باید بتواند خدمات بیمه نامه عمر و تامین آتیه را به درستی معرفی کنند و قادر به پاسخگویی و معرفی شرکت و محصولات برمبنای واقعیت به مردم باشند. باید بتوانند جایگاه و توانمندی های شرکت را برای بیمه گذاران تبیین نموده و این توانایی را داشته باشند که ابهامات افراد را بدرستی پاسخگو باشند.“

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا