صنعت-معدن-تجارت

با توسعه فروشگاه‌های مجاز ایساکو، دسترسی مشتریان به قطعات اصلی تسهیل می‌شود

معاون بازاریابی و فروش شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در این‌باره گفت: برنامه ایساکو درخصوص توسعه فروشگاه‌های مجاز، همواره بر پایه ارتقای کیفی و بهبود عملکرد شبکه موجود بوده و افزایش کمی تعداد فروشگاه‌ها، در اولویت بعدی مجموعه قرار داشته است.

شهرام غلامی افزود: این اولویت‌بندی همچنان در روند کار شرکت قرار دارد اما در مدل جدید توسعه فروشگاه‌های مجاز که به عنوان نمایندگان این مجموعه، مسوولیت فروش قطعات و لوازم یدکی استاندارد، با بسته‌بندی هولوگرام‌دار ایساکو را به عهده دارند؛ اعطای امتیاز با توجه به نیازمندی هر شهر صورت خواهد پذیرفت.

وی تشریح کرد: در مدل نوین توسعه، معیارهایی چون جمعیت هر شهر، نیاز فروش قطعه در منطقه، تعداد فروشگاه‌های فعال و فاصله از سایر فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های موجود و… موثر بوده و بر اساس مطالعات و محاسبات مرتبط، تعداد فروشگاه‌های جدید مورد نیاز هر شهر تعیین می‌شود.

غلامی ادامه داد: ایساکو در حال حاضر با دارا بودن بیش از هزار فروشگاه مجاز در سراسر کشور، در حال جذب فروشگاه جدید در مناطقی است که با توجه به بررسی‌های صورت گرفته، نیاز به ارتقا کمی در آن به منظور تسهیل دسترسی مشتریان، لازم به نظر می‌رسید.

وی افزود: متقاضیان پس از رویت آگهی جذب فروشگاه ایساکو در نشریات و جراید، می‌توانند درخواست خود را در سامانه این شرکت ثبت کنند. این مجموعه نیز پس از بررسی استانداردهای کیفی، فضای فروشگاهی و مصاحبه تخصصی با متقاضی، در صورت وجود شرایط لازم، امتیاز و مجوز تاسیس فروشگاه مجاز را به وی اعطا خواهد کرد.

غلامی در پایان گفت: افزایش تعداد فروشگاه‌ها و ارتقا استانداردهای تاسیس فروشگاه‌ها، همچون سایر فعالیت‌های مجموعه به منظور ارتقا سطح کیفی خدمات و افزایش رضایت مشتریان صورت می‌گیرد و امیدواریم این اقدام نیز گام موثری در راستای نیل به اهداف گروه صنعتی ایران‌خودرو باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا