اقتصادیبانک-بیمه-بورس

با تلاش مضاعف در مسیر تحقق «جهش تولید» گام برمیداریم

به گزارش تفاهم آنلاین به نقل از روابط عمومی پارس خودرو، متن کامل پیام نوروزی مصطفی مدبر  مدیرعامل شرکت پارس خودرو به این شرح است:

به نام خالق زیبایی ها و مهربانی ها

سپاس خداوندی را که ما را یاری کرد تا در سایه رحمت و لطف بیکرانش و تلاش بی‌وقفه و همت همکاران دلسوز، متخصص و مجرب، به بخش زیادی از اهداف و مأموریت مورد نظر پارس‌خودرو در سالی که گذشت دست‌ یابیم.

به ثمر نشستن برگ‌های زريني چون افزایش تولید و کاهش تعهدات معوق، راه اندازی و تولید انبوه پروژه کوئیک آر و ساير پروژه‌های گروه خودروسازی سایپا نشان از همدلي، همت، تخصص و احساس مسئوليت تک‌تک شما عزيزان دارد.

سال 98 نیز با همه سختی‌های خاص خود به‌خصوص امور غیرمترقبه و تشدید تحریم‌های ظالمانه، به‌ویژه تحریم صنعت خودروسازی آن، گذشت. اكنون بايد خود را مهياي سالی جدید و بهاری دیگر همراه با تلاشی مضاعف براي تثبيت جايگاه و حركت روبه‌جلوی شرکت کنیم. سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی «سال جهش تولید» نامگذاری و مزین شد. رهنمودی که وظیفه ما را به عنوان خادمین پیشانی صنایع کشور سنگین تر می کند و باید با همت، همدلی و تلاش شبانه روزی در مسیر تحقق این شعار والا و راهگشا گام برداریم.

یقین دارم که باوجود شما همکاران تلاشگر می‌توان امیدوار بود كه در سال جديد با ارتقاي سطح تعالي سازماني و روحيه مشارکت‌جویی در تحقق اهداف تعیین‌شده و اجرای برنامه‌های راهبردی امسال هم سربلند و پیروز خواهیم بود. در پایان ضمن تبريك نوروز، سالی پر از برکت، تندرستی و بهروزی برای شما همكاران و خانواده‌های محترمتان از درگاه خداوند منان آرزو می‌کنم.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=18518
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن