گیلان

باید موانع پیش‌روی صنعتگران را مرتفع کنیم

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان بر رفع موانع پیش‌روی صنعتگران تاکید کرد.

به گزارش تفاهم آنلاین، فریبرز سعیدی‌کیا در دیدار با حمید رضایی – فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه اظهار داشت: تاکید مقام معظم رهبری بر حمایت از تولید ملی تدبیر هوشمندانه‌ای است تا دولتمردان را بیش از گذشته به حمایت از صنعتگران ایرانی معطوف کنند.

وی بیان کرد: در حال حاضر با مدیریتی قاطع، دلسوز و در صحنه می‌توان به صنعت استان کمک کرد که مجموعه شهرک‌های صنعتی در این راستا تمام تلاش خود را بیش از پیش به کار خواهد گرفت .

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت: می‌بایست رفته رفته موانع پیش‌روی صنعتگران را مرتفع کنیم و زمینه را برای تحقق خودکفایی اقتصادی در آینده‌ای نزدیک رقم بزنیم.

رضایی – فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه نیز در این دیدار بر اهمیت و نقش واحدهای تولیدی کوچک بر اقتصاد ملی پرداخت و بیان داشت: امروزه بسیاری از کشورهای دنیا به این امر پی برده‌اند که واحدهای تولیدی کوچک، نقش عمده‌ای در اقتصاد ملی ایفا می‌کنند و در برخی از این کشورها چنین به نظر می‌رسد که اقتصاد ملی بر پایه بنگاه‌های اقتصادی کوچک بنا شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به اهمیت صنایع خرد در تحقق توسعه صنعتی، مسئولیت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به عنوان متولی سیاست‌گذاری و توسعه صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی در کشور سنگین‌تر شده است.

گفتنی است که سعیدی کیا – مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان از شهرک صنعتی نقره ده آستانه اشرفیه و کیشستان صومعه‌سرا بازدید به عمل آورد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=59545
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن