بانک-بیمه-بورس

بانک گردشگری پیشگام در پرداخت تسهیلات کرونا

بانک گردشگری در پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن مستاجران ( معرفی شده در سامانه وزارت راه و شهرسازی) پیشگام بوده و از سال گذشته تاکنون در مجموع بیش از 3700 فقره از این نوع تسهیلات به مبلغ بیش از 2000 میلیارد ریال اعطا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین، این بانک از ابتدای امسال تا پایان آذرماه بیش از 3000 فقره تسهیلات ودیعه مسکن مستاجران به مبلغ بیش از 1800 میلیارد ریال و در سال گذشته 649 فقره از این نوع تسهیلات به مبلغ بیش از 265 میلیارد ریال پرداخت کرده است.
میزان تسهیلات پرداختی ودیعه مسکن مستاجران از سوی بانک گردشگری در سال گذشته و 9 ماهه منتهی به آذر ماه امسال از نظر تعداد و مبلغ به ترتیب 373 درصد و 588 درصد افزایش نشان می‌دهد.
بانک گردشگری همچنین از سال 99 تا پایان آذرماه امسال در مجموع بیش از یک هزار فقره تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا (معرفی شده در سامانه کارا مربوط به وزارت تعاون) به مبلغ حدود 450 میلیارد ریال پرداخت کرده است.
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به منظور حمایت از کسب وکارهایی که به طور مستقیم از ویروس کرونا آسیب دیده‌اند، در سال های 1399 و 1400 در بخشنامه‌هایی، فهرست عناوین بخش‌ها و رسته‌های مرتبط را به شبکه بانکی ابلاغ کرده است.
۳۰ دی ماه ۱۴۰۰ آغاز دوازدهمین سال فعالیت بانک گردشگری است.
بانک گردشگری 100 شعبه در سراسر کشور دارد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=81126
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن