بانک-بیمه-بورس

بانک گردشگری هم قدم با والیبال کشور در المپیک

این روزها که تب والیبال همه جا را فراگرفته زمان مناسبی است تا بار دیگر از حامی دیرین این ورزش یادی کنیم. تیم ملی والیبال ایران با حمایت مالی بانک گردشگری، به منظور حضور در بازی‌‌های المپیک توکیو 2020 در قالب گروه اول تیم‌های اعزامی روز شنبه 26 تیرماه جاری به ژاپن سفر کرد.

به گزارش تفاهم آنلاین،مسئولیت اجتماعی، مجموعۀ وظایف و تعهداتی است که سازمان باید در جهت حفظ، مراقبت و کمک به جامعه اي که در آن فعالیت می کند انجام دهد و بانک گردشگری در سال های اخیر با تمرکز بر ورزش کشور، به خوبی از پس این مسئولیت برآمده و نشان داده است که می توان، با حمایت از فعالیت ها و رویدادهای مهم ورزشی کشور، قدم های تاثیرگذاری در جهت بالابردن کیفیت فعالیت های اجتماعی برداشت. بانک گردشگری، در سال های گذشته یکی از موفق ترین ها در عمل به مسئولیت های اجتماعی بوده است. این بانک خصوصی به جد، پی گیر وظایف اجتماعی خود در حوزه های ورزش، توسعه پایدار، محیط زیست، هنر و فرهنگ، آموزش و خیریه است. بانک گردشگری اما به ورزش والیبال، نگاه ویژه ای داشته است و این موضوع را می توان در حمایت این بنگاه اقتصادی نظاره گر بود. بانک گردشگری که از سال 1396 حامی مالی والیبال ایران است، با هدف توسعه ورزش و حمایت از ورزش قهرمانی، حامی تیم‌های ملی والیبال در تمام رده‌های سنی است. وبه گواه اکثر صاحب‌نظران، نقش بانک گردشگری در موفقیت تیم‌های ملی والیبال انکارناپذیر است.
تیم ملی والیبال ایران که دومین تجربه حضورش در بازی‌های المپیک را تجربه خواهد کرد، با هدایت ولادیمیر آلکنو به دنبال درخشش در این بازی‌هاست. سی و دومین دوره بازی‌های المپیک طی روزهای اول تا ۱۷ مردادماه امسال به میزبانی توکیو برگزار می‌شود. طبق اعلام برگزارکنندگان بازی‌های المپیک توکیو و به دلیل پاندمی کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی، ورزشکاران شرکت کننده در این دوره بازی‌ها حداکثر ۵ روز زودتر از آغاز رقابت‌های خود می‌توانند وارد محل برگزاری بازی ها درتوکیو شوند.
قطعا کسب پیروزی و موفقیت تیم ملی والیبال در ایجاد روحیه نشاط و سرزندگی بیشتر در ایران اسلامی موثر بوده و در این راستا بانک گردشگری نقش پررنگی ایفا نموده است.ودرواقع به نوعی وجود اسپانسرقوی مثل بانک گردشگری خود در کسب نتایج مثبت بسیارمهم واساسی است.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=73804
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن