بانک-بیمه-بورس

بانک توسعه تعاون آماده اجرای راهبردهای اقتصادی دولت در حوزه تعاون و اشتغال است

مدیر عامل بانک توسعه تعاون بر آمادگی بانک بر اجرای سیاست‌ها و راهبردهای اقتصادی دولت در حوزه های تعاون و اشتغال تاکید ورزید.
حجت اله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون در جلسه بررسی وضعیت استان آذربایجان غربی اظهار داشت: برنامه‌های اقتصادی دولت از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس کل بانک مرکزی مطرح می‌شود و این بانک نیز به عنوان نهاد مالی دولتی که عهده دار اجرای طرح‌های ملی مهم در حوزه تامین مالی اشتغال و کارآفرینی در سطح کشور می باشد، با بکار گیری امکانات و بهره گیری از ظرفیت‌ها، بخش مهمی از عملیات بانکی مورد نیاز برای پیشبرد اهداف اقتصادی دولت را به عهده خواهد گرفت.
وی افزود: تاکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر اهمیت نقش تعاون در ایجاد اشتغال و نقش آفرینی تعاونگران در اقتصاد ملی ایجاب می کند تا با شناسایی تعاونی های حائز مزیت در بخش های کشاورزی، صنعت و خدمات؛ حمایت مناسبی از سوی واحدهای بانک توسعه تعاون از کارآفرینان بخش تعاون به عمل آید.
مهدیان خاطر نشان کرد: عزم و اراده ارکان سیاستگزاری و برنامه ریزی بانک توسعه تعاون بر آن بوده است تا واحدهای بانک همواره در وضعیت مطلوب مالی و بانکی قرار داشته باشند و همکاران با تکیه بر دانش و تخصص اعتیاری و بانکی، توان ارائه خدمات تخصصی به جامعه هدف در منطقه جغرافیایی خود را داشته باشند و رصد وضعیت استانها از این منظر حائز اهمیت است.
وی با تبیین وضعیت بانک توسعه تعاون در استان آذربایجان غربی گفت: با بررسی دقیق مزیت های اقتصادی استان و حضور 14 واحد بانک، چشم‌اندازی مطوب برای دستیابی استان به جایگاهی ممتاز در شاخص های بانکی و مالی ترسیم شده است و در مقطع کنونی نیز با همفکری و پشتیبانی واحدهای ستادی و تلاش همکاران استان، آذربایجان غربی در مسیر کارآمدی و بهره وری بالاتر هدایت خواهد شد.
مهدیان با اشاره به عملکرد مناسب استان در واگذاری و فروش اموال تملیکی گفت: لازم است همکاران استان در سطوح مدیریتی و اجرایی، نسبت به اصلاح مدل کسب و کار، تنوع بخشی به سبد محصولات و خدمات بانکی، بهره گیری بیشتر از خدمات تخصصی از قبیل صدور ضمانت‌نامه، اعتبار اسنادی و خرید دین اهتمام کافی داشته باشند.
جانشین پروری و اعتماد به نیروهای جوان حائز اهمیت است
سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: جانشین پروری و اعتماد به نیروهای جوان در بسیاری از استان‌ها نتایج مثبتی به همراه داشته است و انتقال مطالب کلیدی از سوی همکاران ستادی به واحدهای اجرایی و شعب در حوزه های تخصصی تاثیر مستقیمی در افزایش کارآمدی واحدها دارد.
وی افزود: استان آذربایجان غربی در تولیدات باغی، دامی، عسل، گوشت قرمز و علوفه و چغندر از استان‌های سرآمد کشور است و ارائه خدمات بانکی و تامین مالی کسب و کارهای فعال در این حوزه ها می تواند منجر به تقویت بخش های تعاون و کارآفرینی استان شود.
در این جلسه سعید معادی معاون مدیرعامل در امور استان ها و بازاریابی، جعفر مشکی مشاور مدیرعامل، رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی، احمد محمدی مدیر امور استان ها و شعب، یونس کلانتری رئیس اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار و هادی بخت یار رئیس اداره کل راهبری و پشتیبانی استان ها و شعب دیدگاه‌ها و نقطه نظرات تخصصی را در خصوص عملکرد استان آذربایجان غربی ارائه دادند و مهدی درستی مدیر شعب استان آذربایجان غربی، مهدی نوجوان معاون اعتباری و حقوقی استان و اکبر نصرتی راد رییس شعبه مرکزی ارومیه نیز توضیحاتی در مورد وضعیت استان در شاخص های مختلف مطرح نمودند.
لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=78051
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن