اقتصادی

بانک اطلاعات تجاری ایران : معرفی جامع صفحه اول

سهولت جستجو و دسترسی به خدمات مورد نیاز در کوتاه‌ترین زمان را مدیون وابستگی دنیای امروز به اینترنت هستیم. شما تنها با جستجوی نیاز خود می توانید هزاران ارائه دهنده ی آن خدمت را مشاهده و مقایسه کنید و گزینه مناسب خود را انتخاب کنید.

اگر در دنیای پر رقابت اینترنت به دنبال اطلاعات دقیق در مورد خدمات مورد نیاز خود میگردید یا میخواهید بصورت هدفمند و امروزی کسب و کار خود را معرفی و رونق ببخشید، تیم صفحه اول بهترین انتخاب برای کمک به شماست.

کاربران وبسایت صفحه اول چه کسانی هستند؟

کاربران سایت صفحه اول به طور کلی دو دسته از افراد هستند؛ کسانی که به دنبال خدمات مورد نیاز خود در یک لوکیشن خاص میگردند (عموم جامعه) و افرادی که آن خدمات را ارائه میدهند.

صفحه اول با ایجاد فضایی برای تعامل این دو گروه به نیازها و خواسته‌های هر دو پاسخ میدهد

کاربران جستجوگر در وبسایت صفحه اول

تیم صفحه اول در تلاش است تا با تهیه جامع‌ترین بانک اطلاعات مشاغل، نیاز مخاطبان هر دسته‌بندی شغلی را برطرف کند و آنها را به آگاهی کامل برساند.

در بانک بزرگ safheavval.com کامل‌ترین و به‌روزترین اطلاعات مربوط به هر یک از شاخه های کسب و کار را مشاهده خواهید کرد. این اطلاعات شامل:

  • آدرس
  • شماره تماس
  • لینک شبکه‌های اجتماعیپ
  • شرح خدمات
  • تصاویر
  • نظرات و امتیازات کاربران آن دسته از مشاغل است.

تنوع و امکان مقایسه کسب و کارهای هر دسته ‌بندی انتخاب مناسب ‌ترین گزینه را برای مخاطب آسان‌تر کرده است.

مخاطبان نیز با اشتراک گذاری تجربیات و نظرات خود به بهبود و ارتقای کسب و کارها و ارائه محتوای بهتر در وبسایت صفحه اول کمک می کنند.

جایگاه صاحبان کسب و کارها در وبسایت صفحه اول

صاحبان مشاغل نیز برای پیشرفت در کسب و کار خود نیازمند شناخت مخاطبان و معرفی هدفمند خدمات خود هستند.

صفحه اول معرفی و برند سازی شما را در دنیای اینترنت سهولت بخشیده است، بطوریکه شما می توانید به راحتی در این وبسایت کسب و کار خود را در دسته ‌بندی مربوطه و با توجه به نیاز مخاطب معرفی کنید و با استفاده از خدمات ارزشمند سایت صفحه اول به کسب و کار خود رونق ببخشید.

ثبت آگهی و معرفی کسب و کار خود در سایت صفحه اول به شما این امکان را می دهد که با تبلیغات جذاب و برنامه‌ریزی شده مخاطبانی که در حوزه فعالیت شما به خدمات نیاز دارند را با ارائه اطلاعات مفید جذب و به مشتریان خود تبدیل کنید.

فعالیت کاربران در سایت صفحه اول به چه صورت است؟

کاربران سایت صفحه اول می توانند به راحتی نظرات خود را ثبت کنند حتی اگر انتقاد یا نظر منفی داشته باشند در صورت بیان محترمانه پذیرفته خواهد شد. امکان دنبال کردن کسب و کارها، گزارش خطا، ارسال پیام و امکان بارگزاری عکس نیز در این قسمت ارائه شده تا کاربران تجربیات مفید خود را با دیگر مخاطبان سایت نیز به اشتراک بگذارند.

همچنین شما با مشخص کردن علاقه‌مندی‌ های خود ما را در ارائه دقیق‌تر و شخصی‌ سازی شده محتوا و خدمات بر اساس علایق و تجربیاتتان یاری می کنید.

اطلاعات شخصی کاربران در وبسایت صفحه اول کاملا محفوظ است

اطلاعاتی مثل نام، شماره تماس، آدرس پست الکترونیک و سایر جزییاتی که در هنگام ثبت‌ نام از کاربر خواسته می شود در وبسایت صفحه اول محفوظ است. این اطلاعات با اجازه کاربر در مواردی صرفا جهت ارائه بهتر خدمات طبق نیازها و خواسته‌های ایشان استفاده می گردد.

عملکرد بانک اطلاعات مشاغل صفحه اول

داده‌های مربوط به هر کسب و کاری که مطابق نیاز و قوانین جامعه ما باشد در دسته‌بندی‌های این بانک گنجانده شده است.

بانک اطلاعات مشاغل با طبقه ‌بندی ریز بینانه و دقیق کسب و کارها براساس زمینه فعالیت و نمایش نتایج بصورت لیست امکان دسترسی سریع و آسان به اطلاعات مورد نیاز مخاطب را فراهم کرده است.

همچنین نمایش مشاغل مرتبط و مشاغل پیشنهادی به شما این امکان را میدهد که در حوزه مورد نیاز خود دیگر کسب و کارها را نیز بررسی کنید و اگر در زمینه‌های مرتبط با نیاز خود به خدمات دیگری احتیاج داشتید آن را سریع تر و تخصصی‌تر دریافت کنید.

  خدمات تبلیغاتی جذاب سایت صفحه اول

تیم صفحه اول با تولید محتوای هدفمند و جذاب متنی و تصویری، تهیه عکس و ویدئوهای تبلیغاتی، امکان اتصال کسب و کار شما به مشاغل مشابه، لینک اختصاصی برای برند شما، نمایش موقعیت جغرافیایی روی نقشه، امکان امتیاز و نظردهی توسط مخاطبان و دیگر خدمات بی‌نظیر به دیده شدن بیشتر و رونق کسب و کار شما کمک میکند.

وبسایت صفحه اول دارای بیشترین تنوع تبلیغات در بستر اینترنت آنلاین است که شامل تبلیغات لینکی، بنری، ویدئویی، مجازی، در شبکه‌های اجتماعی و متنی است. همچنین سایت صفحه اول دارای پکیج‌های ویژه‌ای نیز است که تبلیغات انحصاری را ارائه کرده و تخصصی‌تر می باشد.

ویژگی‌های خاص آگهی‌ها در وبسایت صفحه اول

مدت زمان نمایش آگهی‌ها در وبسایت صفحه اول 365 روز است که مزیت بزرگی به حساب می‌آید چرا که شما تنها با قرار دادن یکبار اگهی خود می توانید یک سال از خدمات صفحه اول استفاده و در کسب و کار خود پیشرفت را مشاهده کنید.

همچنین قابلیت ثبت مکان جدید این امکان را به وجود آورده که اگر از محل کسب و کارتان نقل مکان کردید نگران از دست دادن مخاطبان خود نباشید.

برتری‌های پکیج‌های اختصاصی وبسایت صفحه اول

خدمات پکیج‌های انحصاری شامل طراحی اسم محصول در تارنمای و سئو، تخصیص لینک اختصاصی، فراهم کردن بستر فروش در فضای مجازی، کارت ویزیت تخصصی، اختصاص QR کد و تخصیص یک دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان جهت ارسال پیامک (وب وان)

قابلیت‌های منحصر به فرد سایت صفحه اول

وبسایت صفحه اول با ارائه راه‌کارهای بازاریابی و برگزاری جشنواره‌ها‌، نظرسنجی و مسابقه و دیگر خدمات متنوع فضایی پویا و کارآمد را برای کسب و کارها بوجود آورده است.

همچنین تیم صفحه اول از طریق پست الکترونیک، پیامک و اعلان‌ها با کاربران خود ارتباط دارد و آنها را از جدیدترین امکانات و آگهی‌های سایت بر اساس نیازها و علاقمندی‌های ایشان مطلع میکند.

علاوه بر ان دریافت نظرات، امتیازات و تجربیات کابران امکان مقایسه و بررسی دقیق خدمات و محصولات مورد نیاز و انتخاب مناسب‌ترین گزینه را به سایرین میدهد.

پایان:

در وبسایت صفحه اول تمام کوشش بر این است تا سودمندترین اطلاعات در خصوص کسب و کارهای مورد نیاز جامعه خدمت مخاطبان ارائه شود و همچنین با انجام اقدامات ارزشمند به صاحبان مشاغل موردنظر کمک کرده تا با شیوه اصولی و هدفمند کسب و کار خود را به مخاطبان معرفی کرده و کار خود را رونق بخشند.

 

 

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=96592
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن