ورزشی

باقری به سرنوشت میلیچ دچار شد

پس از رفتارهای عجیب هروویه میلیچ، مدافع کروات تیم استقلال، این بار نوبت به فرشید باقری رسید تا او نیز به سرنوشت هم‌تیمی‌اش دچار شود.

به گزارشین به نقل از تسنیم، تفاهم آنلاپس از اینکه هروویه میلیچ، مدافع کروات تیم فوتبال استقلال به دلیل نیمکت‌نشینی تصمیم به خروج از ایران گرفت، روز گذشته فرشید باقری ، هافبک استقلال نیز که در بازی با پرسپولیس به میدان نرفت با تیم ذخیره‌ها تمرین نکرد و تصمیم گرفت با تیم اصلی ریکاوری کند. این دو بازیکن از مدت‌ها قبل می‌دانستند که جایی در افکار تاکتیکی محمود فکری ندارند به همین دلیل بی‌انگیزه در تمرینات ظاهر می‌شدند و رفتارهای اخیرشان نیز نشأت گرفته از این اتفاقات بود.

باقری بارها به مسئولان استقلال گفته بود که نیم فصل قصد جدایی دارد، چرا که نمی‌تواند نیمکت‌نشینی را تحمل کند. از آن طرف، میلیچ که به واسطه عدم داشتن پیشنهاد در ابتدای فصل، مجبور به بازگشت به استقلال شد، خودش را به عنوان بازیکنی که به این تیم وفادار است، معرفی کرد تا به اصطلاح محبوب هواداران شود اما وقتی دید که نیمکت‌نشین شده است، رفتارهایش تغییر کرد.

رفتارهای میلیچ به حدی در چند وقت اخیر غیرحرفه‌ای بوده که باعث تعجب بازیکنان هم شد. فکری که از این موضوعات با خبر بود با وجود اینکه می‌دانست خیلی‌ها از پشت پرده رفتارهای مدافع کروات با خبر نیستند و ممکن است به او انتقادات زیادی وارد شود، قید این بازیکن را زد و به دلیل پوزخند به نیمکت‌نشینی و اعتراضش در صفحه شخصی خود، اجازه حضور در تمرینات را به او نداد. ماجرا زمانی جالب شد که به گوش کادر فنی رسید که این بازیکن در دربی روی نیمکت رفتارهایی از خود نشان داد که باعث تعجب سایر نیمکت‌نشینان استقلال شده بود.

درباره شیخ دیاباته نیز شایعاتی مطرح شده که او نیز قصد جدایی دارد اما تنها بحث بازیکن اهل کشور مالی استقلال بازی کردن بود که روز گذشته در جلسه با فکری و پرویز مظلومی این موضوع را انتقال داد. دیاباته برخلاف میلیچ، تصور دیگری از حضور در استقلال دارد و تنها می‌خواهد در خدمت تیم باشد.

بازیکنان دیگری نیز هستند که رفتارهای غیرحرفه‌ای از خود نشان داده‌اند و به آنها تذکر داده شده که اگر بخواهند به این روند ادامه دهند، نیم‌فصل باید به دنبال تعیین تکلیف خود باشند. روز گذشته، فکری در جمع بازیکنان گفته؛ هر کسی تصور می‌کند نمی‌تواند اینجا (استقلال) باشد با باشگاه صحبت کند و برود.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=60147
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن