صنعت-معدن-تجارت

بازدید معاون وزیر صمت از خطوط تولید ایران‌خودرو

معاون وزیر صمت (صنعت، معدن و تجارت) از خطوط تولید محصولات جدید ایران‌خودرو بازدید کرد.

به گزارش تفاهم آنلاین، محسن صالحی‌نیا در این بازدید، تمرکز بر توسعه محصول، طراحی زیبا و بهبود کیفیت از طریق تعامل حوزه تحقیق و توسعه شرکت ایران‌خودرو با مراکز دانش‌بنیان را مهم دانست و بیان کرد: حداکثر مشترک‌‍سازی قطعات خودروهای هر پلتفرم به رونق زنجیره تامین و توان‌افزایی سازندگان قطعات و همچنین کاهش قیمت تمام شده خودرو به دلیل صرفه‌های واحد مقیاس و حفظ حقوق مشتریان می‌انجامد.

وی اظهار داشت: در راستای راهبرد جهش تولید شاهد اجرای مناسب سیاست‌گذاری انجام شده وزارت صمت و ایدرو در این ‌خودروسازی بوده‌ایم، به گونه‌ای که در ۸ ماهه امسال افزایش تولید ۶۰ درصدی معادل حدود ۱۲۰ هزار دستگاه نسبت به سال گذشته اتفاق افتاده است.

به گفته رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، با ادامه این روند شاهد بهبود و شتاب بیشتر پاسخ به تقاضای مصرف‌کنندگان و کاهش التهاب‌های سوداگرانه بازار خودرو خواهیم بود.

صالحی‌نیا با اشاره به اقدامات انجام شده در توسعه کیفی محصولات جدید در دست ساخت ایران‌خودرو گفت: در بعد جهش کیفی تولید نیز با وجود تنگناهای تحریم و شرایط کرونا، ارتقاء کیفیت موتور خودروها و حرکت به سمت مصرف سوخت کمتر و تطابق با استاندارد‌های بسیار بالاتر ایمنی را در طراحی محصولات جدید شاهد هستیم که امیدواریم با عرضه این محصولات به بازار افزایش رضایت مصرف‌کنندگان را شاهد باشیم.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=56409
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن