صنعت-معدن-تجارت

بازدید معاون قضایی دادستانی کل کشور از خطوط تولید گروه قطعه‌سازی کروز

معاون قضایی دادستانی کل کشور از خطوط تولید گروه قطعه‌سازی کروز، بازدید و از نزدیک با نحوه فعالیت‌ها، مدیریت بهره‌وری و نظارت بر کیفیت در این شرکت آشنا شد.

به گزارش تفاهم آنلاین، سعید عمرانی در حاشیه بازدید از خطوط تولید بزرگترین و پیشرفته‌ترین تولیدکننده قطعات خودرو، با تاکید بر اینکه وظیفه دستگاه‌های قضایی و اجرایی برای تحقق جهش تولید حذف موانع پیش‌رو است، تصریح کرد: مدیران مزاحم و قوانین مزاحم از مشکلات تولید هستند و باید شناسایی شوند، چرا که برخی مدیران در کنار مقررات مزاحم با کم کاری، عدم شجاعت و تصمیم‌گیری به موقع، تولیدکننده را زمین گیر می‌کنند و با شرایط اقتصادی کشور هماهنگ نیستند.

عضو قرارگاه جهش تولید با اشاره به حذف موانع مذکور در سالی که مزین به جهش تولید است تا چرخ تولید به خوبی و با سرعت در گردش باشد، اظهارکرد: با استفاده از قوانین و مقررات و ظرفیت‌های قوه قضاییه، آمادگی صد درصدی برای حمایت از تولیدکنندگان را اعلام کردیم و قطعه سازان نیز از این حمایت مستثنی نیستند.

وی ادامه داد: در بازدید از کروز نمونه‌ای از جهش تولید را مشاهده کردم و امیدوارم در تمامی صنایع، سرعت و میزان تولید داخل به همین شکل افزایش یابد. جهش نامتعارف نرخ ارز بخشی از جنگ اقتصادی است و از بین رفتن این حباب در گرو ادامه و افزایش تولید است.

عمرانی از صنعت قطعه سازی به عنوان یکی از صنایع مهم در خط مقدم جنگ اقتصادی نام برد و اظهار کرد: قطعه سازی از استراتژیک‌ترین مراحل تولید در روند خودکفایی، رونق و جهش تولید است.

معاون قضایی دادستانی کل کشور افزود: ما به سمتی حرکت می‌کنیم تا میزان داخلی سازی صنایع اعم از خودرو و… افزایش یابد. کروز این استعداد را داراست و مراحل بسیاری را طی کرده تا توانسته حتی قطعات پیچیده در سیستم الکترونیک، ایربگ، کامپیوتر خودرو و… را بومی سازی و تولید کند که این نقطه قوت و نوید بخش دستیابی به خودکفایی کامل در آینده نزدیک است.

عمرانی ضمن قدردانی از مدیران کروز که در این شرایط اقتصادی بیش از ۱۲ هزار جوان متخصص را بکار گرفته و خانواده‌های آن‌ها تحت پوشش هستند، تصریح کرد: احساس غرور کردم که جوانان کشورمان در چنین مجموعه‌ای با سطح بالای کیفیت، اشتغال دارند.

وی ادامه داد: اعتقادم این است کسانی که در سطح پیشرفته تولید مشارکت دارند، افراد صاحب نظری هستند تا در سطح کلان و در فعالیت‌های دارای ضعف تولید به ما این مشاوره دهند. هدف ما رفع موانع و مشکلات صنعتی کشور است تا به تعداد نیروی انسانی در بحث اشتغال و میزان تولید افزوده شود.

این مقام قضایی اظهار کرد: در حوزه حمایت از تولید شاخه‌های متفاوتی ایجاد کردیم و یکی از این مسائل مطابق با دستور مقام معظم رهبری و دولت، جلوگیری سختگیرانه با واردات محصولات قابل تولید در کشور است.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=48178
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن