خودرو
بازدید مدیرعامل سایپایدک از نمایندگیهای استان قم با هدف افزایش کیفیت ارائه خدمات به مشتریان

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین به نقل از روابط عمومی سایپایدک، در جریان این بازدید، محمدحسن جبلی جوان با حضور در محل نمایندگیها، ضمن گفتوگو با مدیران نمایندگی، کارکنان، کارشناسان فنی و مشتریان، از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات پس از فروش، تأمین قطعات یدکی و رعایت استانداردهای ارائه خدمات قرار گرفت.وی با تأکید بر اهمیت رضایت مشتری به عنوان اصلیترین سرمایه سایپایدک، از تلاشهای نمایندگیهای قم در راستای ارتقای کیفیت خدمات و مقابله با فروش قطعات تقلبی قدردانی کرد.جبلی جوان گفت: نمایندگیهای سایپایدک نقش مهمی در جلب اعتماد مشتریان دارند و حمایت از نمایندگیهای پرتلاش و نوآور، مسیر پیشرفت سایپایدک را هموار میسازد.مدیرعامل سایپایدک ضمن قدردانی از زحمات نمایندگیهای قم در دو هفته اخیر، ادامه داد: حضور میدانی در نمایندگیها فرصتی مغتنم برای دریافت بازخورد واقعی از عملکرد عملیاتی خدمات پس از فروش سایپا میباشد. نمایندگیهای استان قم، با توجه به موقعیت جغرافیایی و فرهنگی خاص خود و مسافرپذیر بودن، میتوانند به الگویی از کیفیت در ارائه خدمات به مشتریان تبدیل شوند.در این بازدید همچنین بر استفاده از تمام ظرفیتها برای افزایش سرعت خدماترسانی، آموزش مستمر کارکنان و ایجاد کانالهای ارتباطی مؤثر با مشتریان تأکید شد.