صنعت-معدن-تجارت

بازديد معاون وزير صمت از گروه خودروسازي سايپا

به گزارش تفاهم آنلاین، مهدي صادقي نياركي در بازديد از شركت‌هاي سايپا و پارس‌خودرو و همچنين مركز تحقيقات و نوآوري صنايع خودرو سايپا كه با حضور سيدجواد سليماني مديرعامل گروه خودروسازي سايپا و جمعي از مديران ارشد و معاونان اين گروه برگزار شد، ضمن بررسي مراحل آماده‌سازي و راه‌اندازي خطوط توليد محصولات جديد سايپا شامل S200 و Q200 در شركت پارس‌خودرو، در جريان دستاوردها و نوآوري‌هاي اين گروه در طراحي و ساخت محصولات و پلت‌فرم‌هاي جديد خودرويي قرار گرفت.

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت در بازديد از پارس‌خودرو گفت: ظرفیت هایی که در پارس خودرو وجود دارد بسیار کاربردی و درخور توجه است.

صادقي نياركي ادامه داد: با توجه به مسیر جهش تولید که در سال جاری چراغ راه صنایع کشور است، افزایش تولید و گسترش سبد محصولات در صنعت خودرو کشور از اهمیت بالایی برخودار است که این مهم بدون شناخت و استفاده مفید از توانمندی های داخلی میسر نمی شود.

وي افزود: فعالیت هایي که در جهت رشد تولید در شرکت پارس‌خودرو انجام شده به زودی به بار خواهد نشست.

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت همچنين در بازديد از مركز تحقيقات و نوآوري صنايع خودرو سايپا، پروژه‌هاي مختلف طراحي و ساخت محصولات جديد مبتني بر پلت‌فرم SP100، برنامه عرضه 8 محصول جديد در سال جاري و دو سال آينده، مراحل طراحي مدل‌هاي مختلف فيس‌ليفت محصولات و آزمايشگاه‌هاي تست فني خودرو در اين مركز را مورد بررسي قرار داد.

در اين بازديد همچنين برنامه توليد محصولات جديد سايپا در سال جاري و ظرفيت خطوط توليد با محوريت اجراي طرح‌هاي مختلف فروش خودرو مبتني بر برنامه توليد و عرضه خودروهاي مشتريان مورد بررسي قرار گرفت.

بررسي اقدامات گروه خودروسازي سايپا در زمينه توسعه و تعميق داخلي‌سازي قطعات خودرو و همكاري با

شركت‌هاي دانش‌بنيان و قطعه‌سازان داخلي در زمينه رشد توليد محصولات از ديگر مواردي بود كه در اين بازديد صورت گرفت.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=34341
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن