اقتصادی

اینترنت رایگان هدیه ایرانسل بمناسبت روز ارتباطات

ایرانسل، اولین اپراتور ارائه دهنده خدمات نسل پنج تلفن‌همراه در ایران، بمناسبت فرارسیدن "روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی"، به تمام مشترکان خود اینترنت رایگان داخلی هدیه می‌دهد.

به گزارش تفاهم آنلاین، همزمان با ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ “روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی”، ایرانسل به‌ عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، اینترنت رایگان به صورت بسته هدیه ۲ گیگابایت داخلی را برای تمام مشترکان دائمی و اعتباری خود درنظر گرفته است.

تمام مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند بسته اینترنت رایگان روز جهانی ارتباطات را با شماره‌گیری #۵* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من، از بامداد دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ تا پایان همان روز، فعال کنند و از ۲ گیگابایت اینترنت هدیه داخلی بهره‌مند شوند.

اعتبار این بسته تا پایان روز ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ است و هر کاربر یک بار فرصت دریافت این هدیه را دارد.

گفتنی است که هر سال ۲۷ اردیبهشت مصادف با ۱۷ مه، روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی نام‌گذاری شده است. امروزه ارتباطات با فناوری گره خورده و شکل نوین آن، باعث شده تا سبک زندگی جهانیان، دیجیتالی شود، از این رو امسال و با توجه خاص به شرایط منتج از کووید ‌۱۹ (کرونا)، اتحادیه بین‌المللی ارتباطات دور (ITU)، با شعار «تسریع تحول دیجیتال در دوران چالش برانگیز»، به استقبال روز جهانی ارتباطات رفته است.

آقای هولین ژائو – دبیرکل IT، در پیام خود به همین مناسبت، خواستار متحد کردن جهان در پی تحول دیجیتال در همه زمینه‌ها شده و این روز را فرصتی برای تقویت استراتژی‌های ملی در زمینه توسعه ICT، اجرای سیاست‌های هوشمندانه و اقدامات مؤثر برای تشویق سرمایه‌گذاری در فناوری‌ اطلاعات و ارتباطات و مهارت‌های دیجیتال و ارتقای خدمات با فناوری‌های جدید، از هوش مصنوعی گرفته تا 5G، با سهمی مهم در اقتصاد دیجیتال دانسته است.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=70337
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن