اقتصادی

ایجاد و توسعه صنایع دانش‌ بنیان شیلاتی در منطقه آزاد چابهار

در دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با معاون امور زیستی مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری گسترش فعالیت‌ های دانش‌ بنیان شیلاتی بررسی و توافقات اجرایی در این زمینه صورت پذیرفت.

به گزارش تفاهم آنلاین، عبدالرحیم کردی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در این دیدار ضمن اشاره به قابلیت‌ ها و پتانسیل‌ های منحصربه‌ فرد جغرافیایی، طبیعی و آب‌ و هوایی و همچنین ظرفیت‌ های ویژه شرکت سرمایه‌ گذاری توسعه تجارت و صیدصنعتی سازمان، آمادگی خود را جهت حمایت و مشارکت در راه‌اندازی طرح‌ های دانش‌ بنیان شیلاتی اعلام کرد.

علی‌اکبر رضایی، معاون امور زیستی مرکز همکاری‌ های تحول و پیشرفت ریاست‌جمهوری نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت‌ های صورت‌گرفته از آمادگی این مرکز جهت سرمایه‌ گذاری و اجرای طرح‌ های دانش‌ بنیان شیلاتی در این منطقه خبر داد.

در این نشست که با حضور اعضای هیئت‌مدیره و مدیران سازمان منطقه آزاد چابهار و مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت سرمایه‌ گذاری توسعه تجارت و صیدصنعتی سازمان و معاون و نمایندگان مرکز همکاری‌ های تحول و پیشرفت ریاست‌جمهوری برگزار گردید، مقرر شد تفاهم‌ نامه همکاری شرکت سرمایه‌ گذاری با این مرکز جهت احداث و راه‌ اندازی سایت پرورش و تکثیر جلبک در منطقه آزاد چابهار صورت پذیرد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=56651
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن