ورزشی

ایتالیا مغلوب بلندقامتان ایران شد

تیم ملی والیبال ایران در پنجمین مسابقه خود در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۱ به مصاف تیم ملی میزبان یعنی ایتالیا رفت و با نمایشی عالی حریف خود را با نتیجه سه بر یک مغلوب کرد.

به گزارش تفاهم آنلاین، تیم ملی والیبال ایران در این بازی، ست‌های اول، دوم و چهارم را با امتیازات ۲۶ بر ۲۴، ۲۹ بر ۲۷ و ۲۵ بر ۲۱ به سود خود رقم زد و ایتالیا که در این سری از بازی‌ها با با تیم دوم خود شرکت کرده فقط در ست سوم با امتیاز ۲۵ بر ۲۱ به برتری دست یافت.

تیم ملی والیبال ایران در این بازی متشکل از سعید معروف، صابر کاظمی، میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مسعود غلامی، علی‌اصغر مجرد و آرمان صالحی بود.

ایتالیایی‌ها که میزبان این رقابت‌ها هستند بدون بازیکنان اصلی پا به میدان این مسابقات گذاشته‌اند. فدراسیون والیبال ایتالیا اعلام کرده که بازیکنان به دو گروه مستقل برای مسابقات لیگ ملت‌ها و المپیک تقسیم بندی شده‌اند.

گفتنی است که ملی پوشان والیبال ایران در بازی‌های اول و دوم مقابل ژاپن و روسیه شکست خوردند. بلندقامتان ایران در بازی سوم مقابل هلند و در بازی چهارم مقابل کانادا به پیروزی رسیدند تا موتور پیروزی‌هایشان در این رقابت‌ها روشن شود.

بلندقامتان کشورمان در ششمین و آخرین بازی هفته دوم فرداشب از ساعت ۲۲ مقابل بلغارستان صف آرایی خواهند کرد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=71166
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن