صنعت-معدن-تجارت

انواع دکور تلویزیون روی دیوار با طرح های جدید

 

 

دیوار پشت تلویزیون، فضایی ایده‌آل برای خلق یک نقطه کانونی و چشم‌نواز در دکوراسیون منزل شماست. با کمی خلاقیت و استفاده از متریال های مناسب، می‌توان این فضا را به زیباترین شکل ممکن تزئین کرد و در عین حال، از کاربردی بودن آن نیز بهره برد. در این مقاله، به معرفی جدیدترین انواع دکور تلویزیون روی دیوار می‌پردازیم که با تلفیق زیبایی و کارایی، جلوه‌ای منحصر به فرد به خانه شما می‌بخشند.

کناف؛ انتخابی ارزان برای دکور پشت تلویزیون

کناف نوعی پنل گچی است که با لایه‌ای نازک از جنس مقوای مقاوم، کاغذ یا ورق گالوانیزه روکش شده است. این متریال جزو جدیدترین المان های زیبایی در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان هاست که برای تزئین قسمت های مختلف مثل دیوار پشت تلویزیون مورد استفاده قرار می‌گیرد. کناف ها در طرح های ساده و سه بعدی و در رنگ‌بندی متنوع در بازار موجود هستند و این امکان را به شما می‌دهند که با کمترین هزینه، فضایی مدرن و چشم نواز ایجاد کرده و تلویزیون را روی آن نصب کنید.

چوب ترمو؛ جدیدترین متریال برای TV Wall

استفاده از چوب ترمو پشت تلویزیون بی شک جدیدترین و متفاوت‌ترین ایده دکور تلویزیون روی دیوار محسوب می‌شود. پنل های چوبی علاوه بر این که جلوه‌ای طبیعی و زیبا به دکوراسیون منزل شما می‌بخشند، می‌توانند به دلیل ویژگی هایی مانند عایق صدا، ماندگاری و دوام بالا، رنگ پذیری و … بسیار کاربردی باشند.

شما می‌توانید از مقاطع ترموود برای تزئین دیوار تلویزیون استفاده کنید یا با خرید و نصب ترمووال های چوبی که در رنگ‌بندی مختلف به فروش می‌رسند، در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین TV Wall را اجرا کنید. ضمنا اگر بعد از گذشت مدتی تصمیم به تغییر دکوراسیون یا تعویض مبلمان منزل گرفتید هم می‌توانید با رنگ آمیزی چوب های نصب شده روی دیوار، هماهنگی لازم را میان آن ها و دکور جدید ایجاد کنید!

 

چوب ترمو؛ جدیدترین دکور تلویزیون روی دیوار

ماربل شیت؛ جایگزین سنگ های طبیعی برای دکور پشت تلویزیون

اگر تصاویر دکوراسیون داخلی خانه های مدرن را دیده باشید، حتما متوجه شده اید که بخشی از دیوارهای داخلی این ساختمان ها با متریالی شبیه به سنگ های مرمر یا گرانیت، دکور شده است! این دیوارپوش ها سنگ طبیعی نیستند بلکه پوشش هایی از جنس رزین و پودر سنگ مصنوعی هستند که این روزها بسیار ترند شده اند. ماربل شیت قیمت پایین‌تر، وزن سبک‌تر و ماندگاری بالاتری در مقایسه با سنگ های طبیعی دارد، به همین خاطر بیشتر طراحان دکوراسیون داخلی آن را جایگزینی مناسب برای سنگ طبیعی می‌دانند و برای افزایش شکوه و جلوه خانه های مدرن از آن استفاده می‌کنند.

دکور تلویزیون روی دیوار با کاغذ دیواری

اگر جزو افراد تنوع طلب هستید و دوست دارید از فواصل زمانی کوتاه دکوراسیون منزل‌تان را عوض کنید ما کاغذ دیواری را برای پوشش دیوار پشت تلویزیون، به شما پیشنهاد می‌کنیم. زیرا این متریال هم قیمت ارزان‌تری دارد و هم این که تعویض آن آسان‌تر است. البته توجه داشته باشید که استفاده از کاغذ دیواری به تنهایی چندان خلاقانه و مدرن نیست، اما قرار دادن میزهای چوبی، آینه های دکوراتیو یا باکس های چوبی کوچک در کنار آن می‌تواند به مدرن‌تر و زیباتر شدن فضای مورد نظر کمک کند.

چند نکته طلایی برای بهترین دکور تلویزیون روی دیوار

متریال های مناسب برای دکور تلویزیون روی دیوار، تنوع زیادی دارند و تقریبا همه انواع دیوارپوش ها برای پوشش دیوار این بخش از خانه مناسب هستند. منتهی ما سعی کردیم در این مقاله جدیدترین و به روزترین متریال ها را به شما معرفی کنیم. حالا با در نظر داشتن چند نکته زیر می‌توانید بهترین گزینه را از میان 4 دیوارپوش معرفی شده انتخاب کنید؛

  • سبک کلی دکوراسیون منزل‌تان را در نظر بگیرید و دیوارپوش پشت تلویزیون را متناسب با آن برگزینید.
  • اگر متراژ منزل‌تان کم است، از ماربل شیت یا ترکیب ماربل شیت و ترمووال چوبی رنگ روشن استفاده کنید.
  • ابتدا قیمت تمام متریال های گفته شده را از فروشندگان آن ها بپرسید و سپس با در نظر داشتن قیمت و میزان بودجه‌ای که دارید یک گزینه را انتخاب کنید.
  • در نهایت این سلیقه شما و اعضای خانواده‌تان است که حرف اول را می‌زند! پس از هر متریالی که دوست دارید برای تزئین این بخش از خانه استفاده کنید. فقط کافیست کمی خلاقیت به خرج بدهید تا دیوار پشت تلویزیون شما بهترین دکور را داشته باشد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا