اقتصادی

انجام تفاهم اولیه با سرمایه گذار برای راه آهن اهواز- اصفهان

محمد اسلامی امروز، سوم اسفندماه در مراسم افتتاح پل ‌نهم اهواز اظهار کرد: با احداث این پل یک ناحیه از شهر اهواز از بن‌بست خارج شد و با توافقی که انجام‌ خواهد شد امیدواریم به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی باند دوم این پل باشیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: وزارت راه و شهرسازی پروژه هایی که تاثیر مستقیم و موثری بر کیفیت زندگی مردم ‌و زندگی شهری دارد را با جدیت بیشتری دنبال می‌کند. در این زمینه امیدواریم بتوانیم اثربخشی اقدامات را بیشتر کنیم و با استفاده بهینه از منابع، اقدامات را به شکلی انجام دهیم‌ تا حس رضایت مندی مردم را ارتقا دهد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه به خوزستان نگاه ویژه داریم، تصریح کرد: بهبود کیفی راه های خوزستان تاکید ما در وزارت راه و شهرسازی است زیرا خوزستان کانون مهم ترانزیتی کشور است و باید به آن نگاه ویژه داشت.

اسلامی عنوان‌کرد: در راستای توسعه راه ها قرار است باند دوم جاده اهواز خرمشهر اجرایی شود تا در زمینه کیفیت بخشی جاده ها اقدامی در خور شان مردم خوزستان انجام گیرد.

وی با اشاره به خطوط ریلی در خوزستان گفت: خط ریلی درود – اندیمشک بعد از ۶۰‌ سال مورد بازسازی قرار گرفت. خوشبختانه با بازسازی ۲۰۰ کیلومتر از این مسیر، سرعت قطارها به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسیده است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در بحث توسعه خطوط ریلی کار بعدی که در دست اقدام است احداث راه آهن اصفهان به‌ اهواز است. در این زمینه با سرمایه گذار تفاهم اولیه صورت گرفته و امیدواریم هرچه سریعتر اجرایی شود.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=15244
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن