گزارش

امضای تفاهم نامه همکاری خودروسازان و بنیاد شهید در واگذاری خودرو به جانبازان ، خانواده های شهدا و مدافعین حرم


در راستای اجرای بند ( ز ) تبصره ( ۷ ) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ ، تفاهم نامه همکاری بین  شرکت های ایران خودرو و سایپا و بنیاد شهید  و امور ایثارگران با هماهنگی و نظارت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران  به امضاء رسید .

این تفاهم نامه را فرشاد مقیمی مدیر عامل شرکت ایران خودرو و سید جواد سلیمانی میرعامل شرکت سایپا و محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران و محسن صالحی نیا  معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایدرو به عنوان ناظر و هماهنگ کننده  به امضا رساندند .

در مراسم امضای این تفاهم نامه که با حضور وزیر صنعت ، معدن و تجارت انجام شد ، محسن صالحی نیا معاون وزیر و رئیس ایدرو ضمن گزارشی از برنامه ریزی و هدف گذاری  افزایش عرضه و  تولید انواع خودرو  در دو خودروساز بزرگ و  شرکت های خودروسازی  خصوصی ، این تفاهم نامه را در جهت تسهیل  و بهره مندی  جانبازان ، خانواده معظم شهدا و مدافعین حرم براساس ضوابط قانون بودجه و دستور العمل های بنیاد شهید ارزیابی کرد .

علیرضا رزم‌ حسینی وزیر صمت افزایش  کمی وکیفی تولید خودرو و رشد مناسب و تنوع بخشی و داخلی سازی را به عنوان  ویژگی های فعالیت خودروسازان در سال ۱۳۹۹ و برنامه های  ۱۴۰۰ برشمرد .

مدیران عامل ایران خودرو و سایپا نیز در این مراسم  گزارش هایی در خصوص فعالیت های انجام شده ارائه کردند .

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=72512
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن