گیلان

آماده‌باش اكیپ‌های عملیاتی شركت توزیع برق گیلان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت: کارکنان و اکیپ‌های عملیاتی این شرکت با توجه به هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وزرش باد گرم شدید و وقوع بحران به حالت آماده باش در آمده‌اند.

به گزارش تفاهم آنلاین، محمداسماعیل هنرمند بیان کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر نفوذ سامانه کم فشار و احتمال وزش باد شدید به استان گیلان، شرکت توزیع نیروی برق استان با برگزاری جلسات کاری و تعیین اعضای کمیته بحران و همچنین با تجهیز امورهای اجرایی، آمادگی کامل برای مقابله با حوادث احتمالی را دارد.

وی اظهار داشت: بیش از 80 اکیپ عملیاتی در سطح استان برای رفع ناپایداری‌های احتمالی حادث شده، با امکانات لازم و مورد نیاز در حالت آماده باش قرار دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: با توجه به گستردگی شبکه فشار ضعیف و متوسط در استان از ابتدای سال تاکنون با اجرای دو طرح بزرگ جهادی تاب‌آوری و جایگزینی شبکه‌های فرسوده به کابل خودنگهدار با شناسایی و رفع عیب نقاط قابل بهبود و حادثه‌خیز شبکه، به ترتیب بیش 270 مرحله طرح تاب‌آوری و حدود 1000 کیلومتر شبکه فرسوده با کابل خودنگهدار جایگزین شده است تا در زمان بحران شاهد کمترین میزان ناپایداری در شبکه‌های  توزیع برق باشیم.

هنرمند در پایان سخنان خود تصریح کرد: راحت‌ترین و سریع‌ترین راه برای اعلام خاموشی‌ها و مشکلات در حوزه برق، دانلود و نصب اپلیکیشن “برق من” است که از طریق سایت شرکت توزیع نیروی برق استان به آدرس www.gilanpdc.ir و یا کافه بازار قابل دسترس می‌باشد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=60423
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن