استان هاخراسان جنوبی

افزایش ۳۰ درصدی تعداد گروه های جهادی در خراسان جنوبی

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در حاشیه بازدید از فعالیت قرارگاه جهادی یونس تهران در شهرستان زیرکوه اظهار داشت: با توجه به ایام آغازین سال ۱۴۰۲ حضور گروه های جهادی را در سراسر استان خراسان جنوبی داریم.
به گزارش پایگاه تفاهم آنلاین ، زهرایی در ادامه بیان کرد: در این راستا در سطح استان خراسان جنوبی ۲۵۵ گروه جهادی تاکنون در نقاط مختلف حضور یافته اند و بیش از سه هزار و جهادگر بومی و غیربومی در این گروه ها فعالیت دارند.
وی با بیان اینکه در خراسان جنوبی ۹ گروه جهادی میهمان هستند، گفت: امروز هم به بازدید از قرارگاه جهادی ملی یونس آمده ایم که در مرز افغانستان در شهرستان زیرکوه حضور یافته اند و با حضور ۱۲۰ جهادگر به ارائه خدمات مختلف از جمله عمرانی و کانال کشی مزارع کشاورزی و غیره پرداخته اند.هنری ادامه داد: از ۲۱ اسفند ماه شاهد حضور گروه های جهادی در سطح خراسان جنوبی هستیم که در بیش از ۱۵۷ نقطه روستایی و ۹۰ نقطه محروم به صورت منسجم حضور دارند.
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی عنوان کرد: با استقبال گروه های جهادی شاهد افزایش ۳۰ درصدی تعداد گروه های جهادی جهت حضور در خراسان جنوبی نسبت به سال گذشته هستیم و امیدواریم امسال شاهد حضور پرثمرتر این گروه ها در سطح استان باشیم.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=92504
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن