گیلان

افزایش همکاری‌‌های هلدینگ هپی لند و پارک علم و فناوری گیلان

مدیرعامل هلدینگ هپی لند در راستای افزایش همکاری‌های بیشتر با رئیس پارک علم و فناوری گیلان دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش تفاهم آنلاین، مدیرعامل هلدینگ هپی لند در این دیدار با معرفی ظرفیت‌های موجود در مجموعه کارخانجات هپی لند، آن را حامی و دوستداری حقیقی برای اهالی علم و دانش برشمرد و گفت: در تلاش هستیم به کمک مجموعه پارک علم و فناوری گیلان، فعالیت‌ها و خط تولید جدیدی را با هدف هوشمندسازی زیرساخت‌ها و استفاده بیشتر از تکنولوژی روز راه‌اندازی کنیم.

احمد طاهری همچنین به با اشاره به آغاز خط تولید چرخ خیاطی و پوشاک هوشمند ایرانی با توجه به استانداردهای ملی و بین المللی گفت: هوشمندسازی و اینترنت اشیاء در گیلان ظرفیت بسیار خوبی دارد و ما نیز مشتاقیم که از چنین فرصتی برای بهسازی و مدرنیته کردن صعنت نساجی و پوشاک گیلان استفاده کنیم.

علی باستی  – رئیس پارک علم و فناوری گیلان نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه شمال کشور از دیرباز در عرصه نساجی مدعی بوده و حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته است گفت : خوشبختانه هپی لند ارتباط بسیار خوبی با دانشگاه گیلان و دانشگاه صنعتی شریف برقرار کرده که این نشان دهنده ارتباط خوب صنعت و دانشگاه در این مجموعه است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه هپی لند می‌تواند از امکانات و شرایط پارک علم و فناوری گیلان استفاده کند و ما نیز در این خصوص حمایت می‌کنیم خاطرنشان کرد: جایگاه ایران به عنوان‌هاب علمی و دانشگاهی در جریانات فناوری منطقه و کشورهای اسلامی ما را به آینده بسیار خوش بین می‌کند، در آینده نیز کشور ناگزیر به پیشرفت علمی و ارتقاء جایگاه علمی و فناوری با استفاده از ظرفیت شرکت‌های فناور و دانش بنیان است.

رئیس پارک علم و فناوری گیلان با بیان اینکه باید زبانی مشترک بین صنعت ، تولید و دستگاه‌های دولتی ایجاد شود تصریح کرد: می‌توان از ظرفیت صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی گیلان نیز در این زمینه و با هدف تسهیل در اهداف طرح استفاده کرد.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه نماینده ای به عنوان رابط علمی و اجرایی بین هلدینگ هپی لند و پارک علم و فناوری گیلان انتخاب و مقرر شد به زودی رویدادی با هدف عرضه نیازهای فناورانه ی هپی لند در کشور با همکاری این دو مجموعه برگزار شود.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=65656
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن