بانک-بیمه-بورس

افزایش سرمایه شرکت بیمه کوثر به ۳۳۵۰ میلیارد تومان

 

با حضور 79 درصد از صاحبان سهام،مجمع عمومی فوق العاده بیمه کوثر به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه واصلاح اساسنامه برگزار گردید و سرمایه شرکت از 2500 به 3350 میلیارد تومان افزایش یافت و اساسنامه جدید نیز به تصویب رسید.

به گزارش تفاهم آنلاین ، در مجمع فوق العاده افزایش سرمایه و اصلاح اساسنامه بیمه کوثر که به ریاست علی اصغر محرابیان رئیس هیئت مدیره شرکت برگزار گردید، با توجه به مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سرمایه شرکت از 2500 میلیارد تومان به 3350 میلیارد تومان رسیده و اساسنامه جدید شرکت نیز مصوب شد. این افزایش سرمایه 34درصدی از محل سود انباشته و سایر اندوخته‌ها صورت می پذیرد.

آقادادی مدیرعامل شرکت بیمه کوثر در این مراسم، کیفیت سودآوری بیمه کوثر به عنوان یکی از سه شرکت برتر در صنعت بیمه را بر پایداری و تکرار پذیری آن استوار دانست و افزود: افزایش سطح توانگری مالی، اصلاح ساختار مالی، توسعه بازار، بهبود ظرفیت نگهداری ریسک، حضور موثر در کنسرسیوم‌ها و افزایش سودآوری از مزایای این افزایش سرمایه هستند.

همچنین طبق گزارش معاون برنامه ریزی بیمه کوثر تغییرات اساسنامه مطابق با نمونه ابلاغی بیمه مرکزی و دستورالعمل حاکمیت شرکت‌های بورسی بوده است.

لازم به توضیح است مجمع عمومی فوق العاده بیمه کوثر در روز 1402/11/24 و از ساعت 9 صبح با حضور 79 درصد از صاحبان سهام، نمایندگان بیمه مرکزی، سازمان بورس و اوراق بهادار و سازمان حسابرسی و با امکان حضور مجازی سهامداران از طریق سه درگاه مختلف آنلاین و مراجعه به تارنمای شرکت برگزار گردید.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=101712
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن