گزارش

افتتاح حساب در ترکیه در کوتاه‌ترین زمان ممکن!

توانایی ارتباط با بانک‌های سایر کشورهای اروپایی یا آمریکایی یکی از موارد مورد نیاز حال حاضر دنیا است. ایرانیان نیز بسته به شرایط کاری یا نیازهای متغیر خود به استفاده از بانک‌های خارجی نیاز پیدا کرده‌اند. برای این که بتوانید درآمدهای خود را از سایر کشورهای دنیا نقد کنید و حتی به برداشت یا واریز پول بپردازید، نمی‌توانید تکیه چندانی به بانک‌های ایرانی کنید؛ چرا که بانک‌های ایرانی ارتباطی با سایر کشورها ندارند. انتقال پول به بانک‌های خارجی و برعکس با محدودیت‌های زیادی مواجه شده است. به همین خاطر در اختیار داشتن یک حساب بانکی در ترکیه می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای انجام پرداخت‌های بین المللی و نقد کردن درآمد دلاری باشد. در ادامه بیشتر به نحوه افتتاح حساب در ترکیه و اهمیت‌های آن خواهیم پرداخت.

دلیل افتتاح حساب در ترکیه

یکی از دلایل اصلی که افراد به افتتاح حساب در ترکیه نیازمند می‌شوند، نقد کردن درآمد دلاری است. بسته به نوع شغلی که دارید، شاید درآمد شما از طریق کانال‌ها و پلتفرم‌های خارجی تامین گردد. پلتفرم‌های خارجی برای پرداخت درآمد افراد تنها از سیستم‌های بانکداری جهانی استفاده می‌کنند؛ بدین معنی که شما برای دریافت پول یا درآمد خود نیاز دارید تا از یک بانک مرتبط با سوئیفت استفاده کنید. در این حالت بانک‌هایی که از سوئیفت استفاده می‌کنند، می‌توانند به صورت بین المللی پول بین هم رد و بدل کنند. اکثر پلتفرم‌های خارجی تنها این راه را برای پرداخت درآمد پیشنهاد می‌دهند.

بانک‌هایی که از سوئیفت استفاده کنند، می‌توانند درآمد شما را از همه جای دنیا دریافت کرده و به حساب شما منتقل کنند. متاسفانه در داخل ایران هیچ بانکی با این مشخصات وجود ندارد. پس شما مجبور هستید تا از یکی از بانک‌های خارجی استفاده کنید. یکی از بهترین انتخاب‌های شما در چنین مواقعی می‌تواند افتتاح حساب در ترکیه باشد؛ چرا که ترکیه یکی از همسایه‌های ایران محسوب می‌شود و سفر به این کشور هزینه چندانی برای شما نخواهد داشت. افتتاح حساب در ترکیه را می‌توان در کمترین زمان انجام داد.

همچنین انجام این فرایند می‌تواند بسیار ساده و بدون دردسر باشد. هرچند افتتاح حساب در ترکیه نیز می‌تواند چالش‌های خود را داشته باشد. در صورتی که از خدمات مشاوره الو اپلای استفاده کنید، می‌توانید زمان افتتاح حساب ترکیه را به کمترین میزان کاهش دهید و بدون هیچ دردسری حسابی برای خود افتتاح نمایید. در ادامه بیشتر به شرایط و نحوه انجام این کار خواهیم پرداخت.

شرایط افتتاح حساب در ترکیه

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در پیش از افتتاح حساب در ترکیه باید به خاطر بسپارید، مراجعه حضوری است؛ یعنی برای افتتاح حساب در این کشور باید حتما به صورت حضوری مراجعه کنید. افتتاح حساب به صورت غیر حضوری و با استفاده از وکیل امکان پذیر نخواهد بود. برای این کار می‌توانید به صورت یک الی چند روزه در این کشور حضور پیدا کنید. در نظر داشته باشید که افتتاح حساب را می‌توانید حتی در طول یک روز نیز انجام دهید. این در صورتی است که با مراحل و شرایط افتتاح حساب آشنایی کامل داشته و بتوانید سریعا کارهای خود را در زمان‌های اداری انجام دهید. انجام چنین کاری برای افرادی که با مراحل آشنایی ندارند شاید پیچیده به نظر برسد.

به همین خاطر تیم حرفه‌ای الو اپلای را به شما پیشنهاد می‌کنیم. الو اپلای به صورت تخصصی در زمینه خدمات مهاجرتی ترکیه فعالیت می‌کند و می‌تواند مراحل افتتاح حساب شما را در کمتر از یک روز به پایان برساند. شرط دیگری که برای ایرانیان وجود دارد، محدودیت بانک‌های موجود است. از بین بانک‌های موجود شما می‌توانید دو بانک زراعت یا ایش ترکیه را انتخاب کنید. تنها این دو بانک خدمات افتتاح حساب برای ایرانیان را انجام می‌دهند. در نظر داشته باشید که برای افتتاح حساب نیاز نیست تا تابعیت کشور ترکیه را داشته باشید. حضور شما فقط در هنگام افتتاح حساب نیاز خواهد بود. دیگر شرط مهم افتتاح حساب در ترکیه، میزان سپرده شما در حساب بانکی است.

برای افتتاح حساب به صورت بین المللی باید حداقل 10 هزار لیر در حساب بانکی خود وجود داشته باشد. این مبلغ نیز باید به مدت زمان حداقل 30 روز در حساب شما باقی بماند تا بتوانید به صورت بین المللی از حساب بانکی خود استفاده نمایید. هر چند شما می‌توانید در ادامه سپرده خود را به صورت وادلی تبدیل کرده تا از سرمایه خود سود به دست آورید که انتخاب آن به عهده شما خواهد بود. یکی از محبوب ترین بانک های ترکیه زراعت بانک ترکیه میباشد که پیش تر مقاله جامع در این مورد تهیه کرده ایم که برای مشاهده میتوانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :

https://www.aloapply.com/ziraat-bank-in-turkey/

مراحل افتتاح حساب در ترکیه

در مرحله اول لازم است تا یک محل سکونت را به نزد بانک اعلام کنید. این محل می‌تواند محل سکونت خانواده، دوستان یا آشنایان شما باشد. در صورتی که چنین امکانی برای شما وجود ندارد، شاید مرحله ثبت نام در بانک با مشکل مواجه شود. هر چند در صورتی که از خدمات الو اپلای استفاده کنید، می‌توانید به این مشکل خود نیز رسیدگی نمایید. سپس باید به اداره مالیات مراجعه کرده و کد مالیاتی مربوط به اتباع خارجی را دریافت نمایید. بدون دریافت این کد امکان ثبت نام و افتتاح حساب در ترکیه وجود ندارد. همچنین انجام این فرایند هزینه‌ای برای شما در بر نخواهد داشت.

سپس باید مدارکی مانند کپی و اصل گذرنامه، تایید مهر آخرین ورود به ترکیه و چند قطعه عکس را با خود به همراه داشته باشید. پس از آن باید به بانک مراجعه کرده و مدارک را به بانک ارائه دهید. در بانک‌های ترکیه می‌توانید حساب‌هایی از نوع لیر، دلاری و یورویی افتتاح کنید که انتخاب آنها به عهده شما خواهد بود. در نظر داشته باشید که اگر می‌خواهید از داخل ایران از حساب بانکی خود استفاده نمایید، باید همراه بانک خود را نیز فعال نمایید. برای فعال کردن این برنامه نیاز است تا یک سیمکارت ترکیه داشته باشید؛ به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم در زمان حضور خود در ترکیه حتما یک سیمکارت نیز خریداری نمایید.

الو اپلای؛ همراه شما در افتتاح حساب بانکی در ترکیه

در صورتی که انجام هریک از مراحل ذکر شده، برای شما چالش برانگیز و سخت به نظر می‌رسد، می‌توانید از تیم مشاوره حرفه‌ای الو اپلای استفاده کنید. الو اپلای به صورت تخصصی در زمینه مهاجرت به ترکیه فعالیت دارد. موسسه مهاجرتی الو اپلای با سابقه چندین ساله در این زمینه می‌تواند تمامی امور مورد نیاز شما در ارتباط با کشور ترکیه را به سادگی و در کمترین زمان به نتیجه برساند. جهت کسب اطلاعات تکمیلی، به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید.

منبع : www.aloapply.com

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=91555
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن