بانک-بیمه-بورس

اعطای تسهیلات به زائران نجف و کربلا با “زائر کارت” بانک گردشگری

با تصویب هیات مدیره بانک گردشگری، زائران نجف و کربلا با داشتن زائر کارت می توانند از تسهیلات 50 میلیون ریالی بر اساس معدل‌گیری میانگین سپرده بدون ضامن و بازپرداخت شش ماهه بهره‌مند شوند.
بانک گردشگری به منظور رفاه حال زائران نجف و کربلا، از امسال طرح “زائر کارت” را اجرایی کرده است. این کارت مشابه کارت بانکی دارای اعتبار چند ساله بوده و در سال های بعد نیز قابل استفاده خواهد بود.
زائران نجف و کربلا(عراق) با دریافت رایگان “زائر کارت” بانک گردشگری از دهها خدمات ویژه بانکی در مدت سفر بهره‌مند می شوند.
به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین ، ارائه تسهیلات بانکی ویژه زائران اربعین حسینی (ع) وفق ضوابط بانک مرکزی، برخورداری از تخفیف خرید در فروشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، تولیدات ایرانی، حمل و نقل مرتبط با باشگاه زائران حسینی و دریافت اطلاعیه‌ها و اخبار ستاد اربعین و نیروی انتظامی برخی از خدمات زائر کارت است.
دارندگان زائر کارت بانک گردشگری برای سفر به کربلا و نجف از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و همچنین مرز زمینی مهران و سایر مرزهای خروجی هنگام استفاده از زائرکارت در گیت‌های خروجی، شناسایی می‌شوند و در نتیجه دارای کمترین میزان تشریفات اداری خواهند بود.
افتتاح حساب به صورت آنلاین از طریق گوشی تلفن همراه در TOBANK و یا حضوری در تمام شعب بانک گردشگری و ادارات گذرنامه برای دریافت کارت ویژه “زائر کارت” به صورت رایگان و برخورداری از تمام خدمات کارت های بانکی یکی دیگر از ویژگی‌های زائر کارت را تشکیل می دهد.
همچنین درج QRCode و بارکد در پشت کارت برای امور شناسایی، اطلاعات هویتی، خدمات مرزی، ثبت اطلاعات پزشکی، سوابق دارویی، امکان تجویز نسخه الکترونیکی و مشاوره پزشکی و خدمات پستی زائران و همچنین خدمات درمانی در برخی مراکز درمانی کشور عراق امکانپذیر است.
امکان صدور و ارائه گذرنامه زیارتی همراه با کارت بانکی پس از ثبت در سامانه “سماح” سازمان حج و زیارت و ارسال رایگان نیز از ویژگی های زائر کارت به شمار می‌رود.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=97483
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن