اجتماعی

اشتغال ۸۰۰ نفر با افتتاح بخش شمالی پلاسکو

استاندار تهران از اشتغال مستقیم ۸۰۰ نفر و اشتغال غیرمستقیم ۷۰۰۰ نفر با افتتاح بخش شمالی پلاسکو خبر داد.

به گزارش تفاهم آنلاین به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در مراسم افتتاح بخش شمالی ساختمان پلاسکو گفت: این مراسم از چند بعد قابل تامل است نخست آنکه افتتاح این بخش از ساختمان پلاسکو در ایام دهه فجر ایامی که به برکت اندیشه امام با وحدت و همدلی و مقاومت آحاد جامعه عزت را برای همه مردم ایران اسلامی و مسلمانان جهان و آزادی خواهان به همراه داشت.

وی افزود: افتتاح این ساختمان از بعد دیگر مصادف است با ولادت حضرت فاطمه زهرا و روز زن و مادر که اتفاقی مبارک است.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود به یاد وخاطره آتش نشانان شهید در حادیه پلاسکو اشاره کرد و افزود: آتش نشانان عزیزی که یاد و خاطره آنها باید گرامی داشته شود، شهدای مظلومی که کاری مسوولانه و قهرمانانه انجام دادند و شرایطی فراهم کردند که حداقل تلفات جانی در این حادثه تلخ را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: بعد دیگر آرامش، صبر، همراهی و همکاری کسبه بوده است، کسانی که تمام دارایی آنها طمعه حریق شد و پیش بینی می شد تا چند سال کسب و کار آنها رونق نگیرد. اما با صبر و همکاری موجب پیشرفت این پروژه شدند.

وی تاکید کرد: باید از استاندار وقت تهران آقای مقیمی و همچنین آقای سعیدی کیا که از بدو انقلاب در مراحل مختلف نقش آفرین بودند به واسطه تلاشهای بسیار برای ساختمان پلاسکو قدردانی کنند. همکاری هیات مدیره پلاسکو بگونه ای پیش رفت که امروز شاهد افتتاح ۲۷۹ واحد صنفی با استانداردهای علمی و ایمنی کامل هستیم. و از امروز فعالیتهای تولیدی و توزیعی این پاساژ موجب اشتغال مستقیم ۸۰۰ نفر و همچنین اشتغال غیر مستقیم ۷ هزار نفر خواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=62345
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن