انرژی

استفاده از کولر گازی در ادارات تهران ممنوع شد

در راستای اطمینان از تامین برق منازل، مراکز کسب و واحد‌های درمانی، استفاده از کولر‌های گازی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی تهران، ممنوع شد.

به گزارش تفاهم آنلاین، رامین پوریا با اعلام این که بر اساس ابلاغیه معاونت امور برق و انرژی وزارت نیرو، همه دستگاه‌ های اجرایی، حداکتر تا ۵۰ درصد مدت مشابه سال گذشته، مجاز به مصرف برق می باشند، عنوان کرد: بر همین اساس برای جلوگیری از افزایش بار شبکه توزیع برق تهران در ساعات اوج بار، استفاده از کولرگازی در ادارات تهران، ممنوع بوده و مسئولان ادارات موظفند تمامی امکانات موجود را در راستای کاهش مصرف برق ساختمان‌های تحت مسئولیت خود به کار گیرند.

پوریا ادامه داد: با توجه به کاهش شدید منابع آبی و ظرفیت تولید نیروگاه‌های برق آبی و همچنین شرایط خاص ناشی از شیوع بیماری کرونا، تامین برق منازل شهروندان و مراکز درمانی و بیمارستان ها، اولویت اصلی است و در همین راستا، مصرف برق تمامی ادارات پایتخت علاوه بر بازدید میدانی توسط بازرسان تعیین شده، با استفاده از کنتور‌های هوشمند نصب شده، روزانه از مرکز پایش شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، از راه دور رصد شده و در صورت عدم رعایت موضوع، اقدامات قانونی پیش بینی شده به عمل خواهد آمد.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق تهران بزرگ در پایان تاکید کرد که گزارش عملکرد همه ادارات به استانداری تهران ارسال خواهد شد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=69619
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن