اقتصادیبانک-بیمه-بورس

استفاده از خدمات غیرحضوری بانک توسعه تعاون جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

 

به گزارش تفاهم آنلاین؛گفتنی است همراه بانک و اینترنت بانک توسعه تعاون ازجمله سامانه‌های به‌روز و کارآمد شبکه بانکی کشور به شمار می‌آیند که مشتریان می‌توانند 80 درصد از خدمات موردنیاز خود را بدون مراجعه به شعبه و از طریق این سیستمها انجام دهند.

شایان‌ذکر است همراه بانک و اینترنت بانک توسعه تعاون دارای امکاناتی از قبیل جابجایی بین سپرده‌ای، جابجایی از طریق ساتنا و پایا از مبدأ بانک به سایر بانک‌ها، مشاهده موجودی سپرده‌ها، جابجایی از طریق کارت به کارت در شبکه بانکی، پرداخت قبوض، انسداد کارت، مسدود کردن چک و تبدیل شبا-سپرده می‌باشند که تا حد زیادی، مشتریان بانک توسعه تعاون را از مراجعه به شعب بی‌نیاز می‌کنند.

لازم به ذکر است با توجه به اینکه حضور در اماکن عمومی و گذرگاه‌های شهری و استفاده از حمل‌ونقل عمومی، امکان شیوع ویروس کرونا را افزایش می‌دهد، ازاین‌رو کاهش مراجعات به واحدهای خدمات عمومی، به‌ویژه بانک‌ها در حفظ سلامت عمومی تأثیرگذار می‌باشد اما در صورت ایجاد ضرورت برای حضور در شعب رعایت نکات ذیل توصیه می‌شود، هنگام استفاده از خودپرداز، از دستکش و یا دستمال یک‌بارمصرف استفاده گردد، در هنگام خرید و یا هرگونه پرداخت، از روش‌های پرداخت آنلاین به‌جای پول نقد استفاده گردد، در صورت نیاز مراجعه حضوری به شعب بانک، تا حد امکان از خودکار شخصی استفاده و پس از خروج از شعبه دستان خود را ضدعفونی نمایند. همچنین در محیط‌های پرتردد و عمومی، حفظ فاصله به میزان 2 متر از اطرافیان و پرهیز از تماس دست با اجزای صورت، جهت رعایت سلامت فردی و گروهی الزامی است. در صورت امکان روزانه، کارت‌های بانکی با استفاده از آب و الکل ضدعفونی گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا