اقتصادیبانک-بیمه-بورس

استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک بانک قرض الحسنه مهرایران در مقابله با ویروس كرونا

 

به گزارش تفاهم آنلاین، دکتر اکبری در این پيام خواستار شد تا مشتريان و مراجعين به منظور جلوگيري از شيوع اين بيماري بيشتر فعاليت هاي بانکي خود را با استفاده از خدمات و سامانه هاي الكترونيكي بانك قرض الحسنه مهر ايران انجام دهند.
در متن این پیام آمده است:
با توجه به احتمال بالای انتقال ویروس کرونا از طریق تماس دست با محل‌های آلوده، کارشناسان نسبت به حضور در مجامع عمومي و مکان هاي شلوغ مانند شعب بانک ها هشدار مي‌دهند.
در این دوران و باهدف کاهش انتقال ویروس کرونا و جلوگیری از سرايت اين بيماري، هموطنان مي توانند با استفاده از خدمات و سامانه هاي بانک قرض الحسنه مهر ايران صفر تا صد عمليات بانکي را بدون مراجعه به شعب و از داخل منزل و محل كار خود انجام دهند.
بر این اساس، مشتریان، مراجعین و متقاضیان خدمات بانک مهر ايران با استفاده از سرويس هاي متنوع طراحي شده در همراه بانک، اينترنت بانک و تلفن بانک و همچنين بهره مندي از سامانه هاي افتتاح حساب و درخواست تسهيلات به صورت آنلاين مي توانند به منظور مقابله و جلوگيري از شيوع ويروس كرونا، بدون مراجعه حضوري به شعب، تمامي عمليات بانكي خود را انجام دهند.
بانک قرض الحسنه مهرایران استفاده از همه ظرفیت های موجود برای جلوگيري از شيوع بيماري کرونا در واحدهاي صف و ستاد را در دستور کار دارد و علاوه بر توزيع مديريت شده اقلام بهداشتي و ضدعفوني کردن سطوح شعب و واحدها، با تقويت خدمات بانكداري الكترونيك خود در بستر موبايل و اينترنت تلاش مي كند تا مشتريان خود را از مراجعه حضوري به شعب بي نياز كند.
در ادامه این پیام دکتر اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرايران از مشتريان، مراجعين و متقاضيان عزيز خواست تا به منظور حفظ سلامتي و ايمني بيشتر خود در مقابل اين بيماري، چنانچه کار ضروري ندارند به شعب بانك مراجعه نكرده و در صورت مراجعات حضوري، همكاري هاي لازم با كاركنان بانك را داشته باشند.
دکتر اکبری تاکید کرد: انتظار می رود در این روزگار سخت كه به همدلي تك تك افراد جامعه نياز است، همگان درجهت كمك و مساعدت به يك ديگر گام بردارند و ضمن درك متقابل كاركنان شعب كه در مواجه با مراجعين مختلف در معرض آلودگي قرار دارند با رعايت نكات بهداشتي، به ارتقاي سلامت خود و ديگران كمك كنند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=16460
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن