استان هاگیلان

کاستی های آموزش دانش آموزان گیلان در شبکه آموزشی شاد برای مهرماه مرتفع شود

به گزارش تفاهم آنلاین،ارسلان زارع روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گیلان در رشت اظهار داشت: برای رفع کاستی های آموزش و پرورش در گیلان برای آغاز سال تحصیلی جدید ضروریست تا دستگاه های اجرایی استان از جمله اداره کل ارتباطات و فناوری و شرکت مخابرات با این دستگاه فرهنگی همکاری های لازم را داشه باشند.
وی با بیان اینکه مجموعه اقدامات وزارت آموزش و پرورش برای جبران تعطیلی کلاس های حضوری دانش آموزان با بروز بیماری کرونا قابل تقدیر است، افزود:  راه اندازی شبکه آموزشی شاد کار بزرگی بود که در این مدت کوتاه با فراگیری گسترده همه دانش آموزان و معلمان توانست خدمات ارزنده ای را ارایه دهد که البته باید کاستی ها را شناسایی و برای رفع آنها اقدام کنیم.
نماینده عالی دولت در استان گیلان خاطر نشان کرد: فصل تابستان فرصت مناسبی برای انجام برنامه ریزی ها و رفع کاستی ها در شبکه آموزشی شاد است تا این محیط را برای دانش آموزان جذاب تر کنیم.
وی بیان داشت: از کادر آموزشی و معلمان پرتلاش استان گیلان که با کوشش های فراوان به رغم مشکلات ناشی از بیماری کرونا، امر آموزش را تعطیل نکرده و به شعار “با تعطیلی مدارس ، آموزش تعطیل نیست” تحقق بخشیدند، قدردانی می کنم.
استاندار گیلان با تاکید بر این مطلب که در این فرآیند باید به استمرار کیفیت آموزشی توجه جدی شود، اظهار داشت: استمرار کیفی آموزش دانش آموزان امری ضروری است بنابراین دست اندرکاران باید به این مهم توجه داشته باشند.
وی خاطر نشان کرد: دانش آموزان سرمایه های آینده کشور هستند بنابراین باید حتما کاری کنیم تا خسارت ها در بخش های آموزشی و تربیتی به حداقل برسد و کار و پیشرفت علمی و آموزشی شتابان در مسیر تعالی و شکوفایی خود حرکت کند و خللی در این ارتباط ایجاد نشود.
وی در ادامه سخنانش با اشاره به همکاری خانواده ها و دانش آموزان در امر آموزش با توجه به شرایط به وجود آمده ناشی از بیماری کرونا اظهار داشت: مشارکت خانواده ها در فرآیند آموزش دانش آموزان در شرایط کرونایی بیش از گذشته بود که این مهم باید استمرار داشته باشد.
استاندار گیلان با اشاره به برگزاری امتحانات دانش آموزان به صورت حضوری در پایه دوازدهم در این استان خاطر نشان کرد: برگزاری آزمون ها ، ناموس آموزش و پرورش بوده و حرمت دارد بنابراین نباید مشکلی در جریان برگزاری امتحانات ایجاد شود

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=28068

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن