گیلان

توسعه کارآفرینی از مهم‌ترین اهداف شهرک‌های صنعتی

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت: توسعه صنعتی، کاهش آلایندگی و بار ترافیکی، کمک به توسعه کارآفرینی، ساماندهی صنایع کوچک و جذب سرمایه‌گذاران از مهم‌ترین اهداف شهرک‌های صنعتی است.

به گزارش تفاهم آنلاین، فریبرز سعیدی‌کیا با حضور در شهرستان رودبار در دیدار با هوشنگ عباسقلی‌زاده-فرماندار این شهرستان اظهار داشت: با تکمیل زیرساخت‌ها و امکانات زیر بنایی در شهرک‌های صنعتی و راه‌اندازی واحد‌های صنعتی، شاهد رشد اشتغال و توسعه صنعتی خواهیم بود.

وی بیان کرد: این شهرک‌ها، کشور را برای تکیه بر تولید داخلی و خودکفایی آماده می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان افزود: شهرک صنعتی لوشان یکی از شهرک‌های مهم، قدیمی و با سابقه گیلان بوده که شرکت‌های معتبر و توانمند در آنجا استقرار دارند. قطعا فعالیت در چنین شهرک وسیع و مهمی، کار ارزشمند و خطیری می‌باشد، لذا از همه مسئولین انتظار داریم که ما را در ارتقاء و توسعه هر چه بیشتر شهرک های صنعتی لوشان و خرشک حمایت نمایند.

عباسقلی‌زاده-فرماندار شهرستان رودبار نیز در این دیدار به بیان اهمیت و جایگاه شهرک های صنعتی در کشور پرداخت و اظهار داشت: بدون شک این شهرک‌ها به عنوان یکی از بازوان اصلی چرخه صنعت، تولید و اشتغال در کشور به شمار می روند.

وی با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی پیش قراول توسعه، عمران و آبادانی کشور می‌باشند، اظهار کرد: بهره‌مندی از زیرساخت‌های صنعتی و مدیریت بهینه زیست‌محیطی، مزیت استقرار صنعت در این شهرک‌هاست.

گفتنی است؛ سعیدی‌کیا با حضور در شهرک صنعتی لوشان از تصفیه‌خانه فاضلاب این شهرک صنعتی بازدید به عمل آورد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=58837
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن