خراسان جنوبی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی :از تجربيات بازنشستگان براي تعالي و سعادت جامعه استفاده شود

 

تفاهم آنلاین _ خراسان جنوبی-رضا بهنام : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: از تجربيات بازنشستگان برای تعالی و سعادت جامعه استفاده شود. سیدمحمدرضا طالبی در آئین بزرگداشت و تکریم بازنشستگان اداره کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با تبریک پیشاپیش ولادت حضرت محمد(ص) اظهارکرد: در دین مقدس اسلام و در سیره ائمه اطهار(ع) سالمندان از شأن و منزلت والايی برخوردار هستند كه اين موضوع همواره بايد حفظ شود.
وی با بیان اینکه بازنشستگی گذر از یک مرحله به مرحله ای دیگر است، تصریح کرد: باید از تجربيات بازنشستگان در مسیر تعالی و سعادت جامعه بهره های لازم را ببریم.
معاون استاندار با تأكيد بر توجه بيشتر به اين قشر، اظهار كرد: بايد زمينه ارائه خدمات مناسب به اين افراد فراهم و تکریم آنها صرفاً به برگزاری یک جلسه در سال خلاصه نشود.
طالبی ادامه داد: در حوزه های آموزشی به ویژه در مشاغل تخصصی از جمله امور اقتصادی و دارایی باید از دانش بازنشستگان استفاده کنیم.
وی با اشاره به در پیش رو بودن دوازدهمین دوره انتخابات مجلس و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: انتخابات یکی از محور هایی است که دشمن در جنگ ترکیبی برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی مورد هدف قرار داده است.
معاون استاندار با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سخنرانی نوروزی اعلام کردند توپخانه دشمن انتخابات را مورد هدف قرار داده، گفت: دشمن به دنبال این است که مشارکت مردم در انتخابات را به حداقل برساند و سلامت و امنیت انتخابات را هم زیر سؤال ببرد.
طالبی امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت را از مؤلفه های مهم مدنظر مقام معظم رهبری در برگزاری انتخابات عنوان کرد و ادامه داد: برای تحقق این مؤلفه ها همه آحاد جامعه باید دخیل باشند.
وی با بیان اینکه در هر مناسبت، پیشرفت و توسعه ای که کشور داشته همواره دشمن به دنبال این بوده که ناامیدی در بین مردم ایجاد کند، گفت: علیرغم همه کاستی هایی که از گذشته وجود داشته دولت سیزدهم در سطح بین المللی، ملی و استانی  به توفیقات بسیار بزرگی دست پیدا کرده است.
معاون استاندار با اشاره به مشکلات معیشتی که ان شاءالله در  آینده بسیار نزدیک رفع خواهد شد، عنوان کرد: حل مشکلات معیشتی وظیفه مسئولان است اما نباید تمام موضوعات را به مسائل معیشتی گره بزنیم بلکه لازم است سایر خدمات از جمله در حوزه عمرانی و زیرساختی را هم ببینیم.
به گفته وی؛ وظیفه تک تک ماست در هر مسئولیت و مقامی نقش دشمن را برای مردم تشریح و تبیین کرده و خدمات دولت را هم بازگو و یادآوری کنیم.
طالبی تأکید کرد: دشمن با تمام توان آمده تا نظام و انقلاب اسلامی را تخریب کند و ما تکلیف داریم در این زمینه خدمات نظام را تشریح و تبیین کنیم.
وی با بیان اینکه مشارکت مردم ما در صحنه های مختلف انقلاب و از جمله انتخابات ها از تمام کشورهای داعیه دار آزادی بیشتر بوده، گفت : اگر این مشارکت کم شود دشمن سوء استفاده خواهد کرد.
معاون استاندار با بیان اینکه امید آفرینی در این است که توفیقات نظام و دولت سیزدهم را بازگو کنیم گفت : در همین استان طی دولت سیزدهم توفیقاتی داشته ایم که آرزوی دیرینه مردم خراسان جنوبی بوده است.
طالبی عنوان کرد: عملیاتی شدن پروژه راه آهن ،پروژه انتقال آب و شبکه ای شدن گاز از سمت سیستان و بلوچستان از جمله این توفیقات است.
وی ادامه داد: ابلاغ وزارتخانه ای گاز رسانی به روستاهای بالای 20 خانوار بوده اما در استان به روستاهای با 10 خانوار جمعیت هم گاز رسانی انجام شده است.
به گفته وی؛ بایستی به سمت و سویی حرکت کنیم که در انتخابات امسال بالاترین مشارکت را داشته باشیم.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=98396
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن