گیلان

ارسال آدرس سامانه‌های خدمات الکترونیک شرکت گاز به مشترکین گیلانی

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: آدرس سامانه‌های خدمات الکترونیک و اپلیکیشن گاز برای بیش از یک میلیون مشترک گاز ارسال می‌شود.

به گزارش تفاهم آنلاین، حسین اکبر در جلسه رسیدگی به شکایات، درخواست‌ها و پیشنهادات واصله شرکت گاز استان گیلان با اشاره به اهمیت موضوع اطلاع‌رسانی گسترده‌تر سامانه‌های الکترونیک گاز به ویژه نرم‌افزار موبایلی اظهار کرد: باید با همکاری رسانه‌ها و سازمان‌های آموزشی و تبلیغی، این خدمات در میان حوزه‌های مختلف مصرف اطلاع‌رسانی شود.

وی اضافه کرد: در همین راستا برای افزایش میزان استفاده‌کنندگان از اپلیکیشن، در آینده پیامک‌های صورتحساب گاز همراه با آدرس نصب نرم‌افزار، برای کلیه مشترکینی که اطلاعات آن‌ها در سامانه شرکت گاز به ثبت رسیده است ارسال خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با تأکید بر گسترش هرچه بیشتر خدمات غیرحضوری و الکترونیک شرکت برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در سطح استان گفت: لازم است کلیه رؤسا و کارکنان با بررسی سامانه‌های ارائه خدمات غیرحضوری، با ارائه پیشنهادهای مفید و سازنده، موجب تقویت کارایی و اثربخشی هرچه بیشتر این سامانه‌ها شوند.

اکبر در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: با هدف افزایش رضایتمندی مشترکین، پروژه‌های کیفی گسترده‌ای همچون نرم‌افزار موبایلی، تلفن گویای 3414 و سامانه متمرکز مرکز پیام و اتفاقات گاز در سطح شرکت گاز به اجرا درآمده ولی این به معنای پایان خدمت‌رسانی نبوده و باید هر روز برای بهتر شدن و ارائه خدمات شایسته‌تر تلاش نماییم.

 

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=69995
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن