گیلان

صرفه‌جویی 1575 کیلووات برق با اجرای طرح تعدیل روشنایی معابر در گیلان

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: 1575 کیلووات برق با اجرای طرح تعدیل روشنایی معابر در استان صرفه‌جویی شد.

به گزارش تفاهم آنلاین، کریم رحمتی در نشست هم‌اندیشی با مدیر كل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح تعدیل روشنایی معابر در سطح استان در خیابان‌های اصلی شهر، چراغ‌های معابر به صورت یک درمیان روشن هستند و طی این طرح 10500 دستگاه چراغ روشنایی معابر مورد تعدیل قرار گرفته و در مجموع 1575 کیلووات صرفه‌جویی صورت پذیرفته است.

وی اضافه کرد: روشنایی معابر پارک‌ها و فضاهای سبز نیز مورد تعدیل قرار گرفته و طی نشست‌های متعدد با صنایع مقرر شده است با برنامه‌های مدون در راستای کاهش مصرف گام برداشته شود.

در این نشست، مقرر شد که روشنایی معابر اتوبان‌ها و جاده‌های بین شهری که جزو مناطق حادثه‌خیز نیستند مورد تعدیل قرار گیرند و همچنین روشنایی غیرضروری بیلبوردهای تبلیغاتی و همچنین تونل‌های بزرگراه‌ها در راستای مدیریت مصرف برق و به شرط عدم وارد آمدن آسیب به سلامت مردم خاموش شوند.

شایان ذکر است که روشنایی معابر در حوزه استحفاظی شهرها بر عهده شرکت توزیع نیروی برق گیلان و در راه‌ها و اتوبان‌های بین شهری به عهده اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان است.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=60839
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن